مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد برنامه‌های سالروز حماسه سوم خرداد در این استان را تشریح کرد.
کد خبر: ۹۲۴۴۰۸۶
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد، سرهنگ «امیرعباس آسمند» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد با گرامی‌‌داشت سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر، اظهار داشت: آزادسازی خرمشهر، حماسه‌ای بزرگ و به یاد ماندنی و نقطه عطفی در تاریخ ملت ایران است.

وی با بیان اینکه رهبر کبیر انقلاب اسلامی آزادسازی خرمشهر را موهبت الهی دانستند و در این رابطه فرمودند که «خرمشهر را خدا آزاد کرد»، افزود: ملت ایران با دفاع از تمامیت ارضی و حفظ استقلال کشور، درس بزرگ غیرت و مقاومت را به دشمنان دادند.

آسمند گفت: سوم خرداد یادآور تجلی اراده و غرور ملت ایران در آزادسازی خرمشهر و از درخشان‌ترین صحنه‌های دوران دفاع مقدس بوده و همه کسانی که این روز بزرگ را رقم زدند، سهم بسزایی در سرافرازی و صلابت امروز ایران اسلامی دارند.

وی به برنامه‌های سالروز حماسه سوم خرداد در استان کهگیلویه و بویراحمد اشاره داشت و عنوان کرد: تجلیل از رزمندگانی که در عملیات بیت‌المقدس شرکت داشتند، خاطره‌گویی و سخنرانی پیشکسوتان دفاع مقدس پیش از خطبه‌های نماز جمعه (در صورت برپایی نماز جمعه) و خاطره‌گویی پیشکسوتان دفاع مقدس در ادارات و مساجد از مهم‌ترین این برنامه‌ها است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد رونمایی از اپلیکیشن 40 شهید شاخص استان، انتشار کلیپ و نماهنگ در فضای مجازی، انتشار نمایش رادیویی در فضای مجازی، تولید نماهنگ مقاومت و پیروزی و تولید آلبوم موسیقی سردار سلیمانی را از دیگر برنامه‌های مهم سالروز حماسه سوم خرداد عنوان کرد.

آسمند بیان کرد: دیدار با خانواده‌های شهدا، سرکشی از روحانیون رزمنده، تولید و پخش اینفوگرافی روحانیون رزمنده در فضای مجازی متناسب با سوم خرداد، برگزاری نمایشگاه مستند اسنادی، ثبت و ضبط مصاحبه تاریخ شفاهی از رزمندگان و برگزاری نمایشگاه سوم خرداد در قالب ستاد استانی از دیگر برنامه‌های گرامیداشت سالروز حماسه سوم خرداد در کهگیلویه و بویراحمد است.

وی غبارروبی و عطر افشانی گلزار مطهر شهدا و اطلاع‌رسانی برنامه‌ها و نشر مفاهیم ملی دفاع مقدس از طریق انتشار آگهی، بیانیه، پیام و غیره و فضاسازی شهری متناسب با حماسه سوم خرداد را از دیگر برنامه‌ها عنوان کرد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به بحث بیماری کرونا، امسال تلاش شده است که برنامه‌ها بیشتر به سمت فضای مجازی سوق داده شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات