در آستانه عید فطر ۳۰ زندانی جرائم غیرعمد از زندان آزاد شدند که از این تعداد، ۲۶ نفر مرد و چهار نفر زن هستند.
کد خبر: ۹۲۴۴۰۸۸
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد, استاندار کهگیلویه و‌بویراحمد در مراسم آزادی زندانیان جرائم غیر عمد که با حضور نماینده نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یاسوج، رییس کل دادگستری استان، معاون عمرانی استاندار و جمعی از قضات و معاونین دادگستری و دادستان های شهرستانهای مختلف برگزار شد ،با تبریک پیشاپیش عید سعید فطر و سالروز آزادی خرمشهر گفت: این آزادی از نظر خیلی از کارشناسان نظامی ،سیاسی و استراتژی دنیا قابل باور نبود.
حسین کلانتری افزود: قدرت، یاری و خواست خداوند مهمترین عامل این موفقیت و پیروزی خون بر شمشیر بود.
کلانتری در ادامه به روز جهانی قدس اشاره کرد و افزود: پیام هفت ماده ای رهبر فرزانه انقلاب دنیا رو متحول کرد و باعث بیداری ،آگاهی و روشنگری بیشتر در جهان شد.

در آستانه عید فطر ۳۰ زندانی جرائم غیرعمد از زندان آزاد شدند که از این تعداد، ۲۶ نفر مرد و چهار نفر زن هستند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت : در این روزها همگان از بندگی نفس آزاد می شوند و این بندگان در این جشن باعث آزادی زندانیانی می شوند که خانواده ای چشم انتظارشان است.

کلانتری ادامه داد : صمیمانه از همه کسانی که به بندگان گرفتار در بند خدمت می کنند و کسانی که زندانیان گرفتار را از این وضعیت نجات می دهند، تقدیر و تشکر می کنم .

کلانتری به جرایم غیر عمد و مالی اشاره کرد و گفت: ممکن است برای هر کسی این مشکلات به وجود آید و باید به گونه ای تدبیر کرد که کسانی به دلیل بدهی های جزئی در زندان نمانند.
وی افزود: باید تلاش شود این افراد به زندگی عادی برگردند و با رویه ای جدید زندگی نو را آغاز کنند.

استاندار وحدت ،همدلی، اتحاد و تعامل میان مسئولان استان را مثال زدنی دانست و گفت: خیلی از مشکلات استان در سایه همین اتحاد و همبستگی حل شده است.
وی برتری در برخی شاخص ها و بخشهای استان در عین حال محدودیت ها و محرومیت ها را از دیگر مزایای این اتحاد برشمرد.
وی افزود : یاری و مساعدت به نیازمندان از سفارشات بزرگان دین مبین اسلام است و باید بر اساس توصیه ها و سفارشات دین خامی نیازمندان باشیم.
کلانتری در پایان گفت : ما به عنوان مسئول و بر اساس وظیفه برای همکاری و کمک در کنار اقدامات مسئولین قضایی و اداره کل زندان ها هستیم و از این اقدامات خیر حمایت می‌کنیم.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یاسوج نیز در این مراسم گفت : انسان مومن و روزه دار باید همواره به فکر همه افراد چه مردگان و چه زندگان باشد .نمی شود ادعای مسلمانی داشت اما به فکر ، اسرا ، مدیونین ، افراد غریب ، گرسنگان زندانیان و کسانی که در جامعه دارای مشکلاتی هستند نبود.
وی ادامه داد : بوجود آمدن مشکلات در دنیا طبیعی است که در این شرایط ما به عنوان اخلاق ، اسلامی و انسانی موظف هستیم به این مشکلات مردم توجه کنیم.
حجت الاسلام حسینی افزود : در زمینه کمک به حل مشکلات مردم وظیفه مسئولین نظام اسلامی بیشتر است.

در این مراسم نیز از برخی قضات و دادستانهای فعال در امر آزادسازی زندانیان تقدیر شد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یاسوج و مدیرکل زندانهای استان از حمایت‌های بی نظیر استاندار کهگیلویه و بویراحمد ویژه  تقدیر  کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات