سرپرست مخابرات منطقه کهگیلویه وبویراحمد گفت : به مناسبت عید سعید فطر در روزهای ۴ و ۵ خردادماه، یک بسته ویژه مکالمه با قیمت ۷۵۰ تومان برای کلیه مشترکین دائمی و اعتباری ارائه خواهد شد.
کد خبر: ۹۲۴۴۰۹۳
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسی کهگیلویه و بویراحمد، سید محمدهادی امیری افزود: مشترکین با خرید این بسته می توانند از ساعت ۷ لغایت ۲۳ همان روز، از ۱ ساعت مکالمه درون شبکه (همراه اول و تلفن ثابت) بهره مند شوند.
امیری خاطر نشان کرد: در صورت جا به جایی احتمالی تاریخ عید سعید فطر، طرح مذکور در روزهای ۵ و ۶ خردادماه اجرا خواهد شد.
سرپرست مخابرات منطقه کهگیلویه وبویراحمد گفت :حجم ۶۰ دقیقه ای بسته می تواند در چندین تماس مصرف شود (نیاز نیست که یک تماس ۶۰ دقیقه ای باشد ) و هر مشترک در هر روز، تنها یک بار می تواند این بسته را خریداری نمایدو به هزینه بسته ۹ %مالیات بر ارزش افزوده اضافه می گردد.
سید محمدهادی امیری گفت ممکن هست سوالاتی بدین شرح برای مشترکین عزیز پیش بیایید
پرسش۱_آیا ۶۰ دقیقه را می توان در چندین تماس مصرف نمود؟
پاسخ: بله، حجم ۶۰ دقیقه این بسته را می توان در چندین تماس مصرف نمود و نیازی نیست که صرفا یک تماس ۶۰دقیقه ای برقرار شود.
پرسش۲ :آیا با یک بار خرید بسته می توانیم در کل تعطیلات عید فطر از این بسته استفاده نمائیم؟
پاسخ: خیر، در هر یک از روزهای تعطیلات باید یک بسته جداگانه خریداری شود که این بسته، از ساعت ۷ لغایت ۲۳ همان روز قابل استفاده می باشد.
پرسش ۳ :آیا می توان در هر روز چند بسته خریداری نمود؟
پاسخ: خیر، هر مشترک در هر روز تنها می تواند یک بسته خریداری نماید.
سید محمدهادی امیری در پایان به روش فعالسازی واستعلام این بسته اشاره کرد وگفت: مشترکین می توانند با کد# ۱۰ * ۳۳۶۱ * بسته را فعال وازطرق کد # ۱۰ * ۳۳۶۰ * بسته دریافتی را استعلام نمایند و راهنمای استفاده از این بسته ازطریق کد دستوری# ۱۰ * ۳۳۶۹ * صورت می گیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات