خبرهای داغ:
فرمانده پایگاه عاشورا حوزه بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیا (ص) سپاه ناحیه شاهرود از توزیع بیش از ۸۰ بسته معیشتی در محله مسجد امام رضا (ع) خبر داد.
کد خبر: ۹۲۴۴۱۰۰
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۳
حجت الله بابامحمدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به چهارمین مرحله رزمایش مواسات و کمک مومنانه به همت بسیجیان پایگاه و هیات امنا مسجد امام رضا (ع) و کانون خادمیاران رضوی اظهار کرد: در این مرحله ۶۵ بسته حمایتی به آسیب دیدگاه کرونا (بیکاری، بیماری و...) به ارزش ۱۸ میلیون تومان در آستانه عید سعید فطر اهدا شد.
وی با اشاره به اهدای ۱۸ بسته حمایتی توسط خادمیاران قدس رضوی شاهرود و توزیع بین آسیب دیدگان کرونا (بیکاری، بیماری و...) به ارزش ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان افزود: یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان وجه نقد بین آسیب دیدگان کرونا و محرومین محله توزیع گردید.
وی با بیان اینکه خادمیاران رضوی مسجد از ۳ نفر بیمار سرطانی و لاعلاج عیادت کردند گفت: ضدعفونی و آماده کردن مسجد جهت برگزاری نماز عید سعید فطر و توزیع ۱۵۰۰ قرص نان گرم بین اهالی محله مسجد امام رضا (ع) به همت بسیجیان پایگاه انجام شد.
فرمانده پایگاه عاشورا با بیان اینکه به همت بسیجیان پایگاه عاشورا جهت پیگیری تهیه اقلام ۵۰ سبدحمایتی پنجم و توزیع تا پایان خردادماه نیز تلاش شده است بر تداوم این کمک‌ها تاکید کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها