کانون بسیج مهندسین صنعتی شهرستان تنگستان مرحله دوم کمک های مومنانه را در پایان ماه مبارک رمضان و همزمان با گرامی داشت حماسه آزاد سازی خرمشهر آغاز کرد.
کد خبر: ۹۲۴۴۱۰۱
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۰
مرحله دوم کمک های مومنانه همزمان با گرامی داشت حماسه آزاد سازی خرمشهر
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، مسئول کانون بسیج مهندسین شهرستان تنگستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام جمهوری اسلامی ایران گفت: در مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه تعداد ۵۰ بسته معیشتی بین نیازمندان در شهر اهرم توزیع شد.

غلامرضا ماندگار با تاکید بر ارزش این حرکت انقلابی و موثر در بین مردم و تمام اقشار جامعه اشاره کرد: روحیه بسیجی در همه مردم ایران می‌درخشد و این باعث ایجاد همدلی با فرمان مقام معظم رهبری شده است.

وی افزود: برای تعداد ۵۰ خانواده نیازمند ۲ الی ۵ نفره مبلغ کل بسته‌های معیشتی ۱۹/۰۰۰/۰۰۰ ریال تهیه شده و همچنین هدیه‌هایی خاص برخی فرزندان نیازمندان نیز در کنار  بسته‌های مومنانه تهیه و به آنان اهداء شد.
 
مرحله دوم کمک های مومنانه همزمان با گرامی داشت حماسه آزاد سازی خرمشهر

ماندگار خاطر نشان کرد: بسیج مهندسین صنعتی شهرستان تنگستان در راستای این رزمایش خیر خواهانه به یکی از خانواده نیازمندان که در تابستان مشکل تهیه آب مصرفی داشته یک مخزن آب شرب مصرفی اهداء کرده است.

غلامرضا ماندگار در پایان افزود: این حرکت‌های جهادی قطعاً نور ایمان را در قلب‌های ما زنده خواهد کرد و سبب پایداری نظام جمهوری اسلامی و همدلی مردم در قالب این اعمال خیر خواهانه خواهد بود.

پایان خبر/
ارسال نظرات