خبرهای داغ:
فرماندار اسدآباد از تصویب و ابلاغ مجدد ستاد ملی کرونا مبنی بر ممنوعیت برگزاری هر گونه مراسمات تجمعی در سطح کشور خبر داد.
کد خبر: ۹۲۴۴۱۰۳
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۵

ممنوعیت برگزاری هر گونه مراسمات تجمعی در اسدآبادمجید درویشی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اسدآباد از تصویب و ابلاغ مجدد ستاد ملی کرونا مبنی بر ممنوعیت برگزاری هر گونه مراسمات تجمعی در سطح کشور خبر داد و اظهار داشت: قرار گرفتن اسدآباد در شرایط سفید به معنای رفع بیماری کرونا نبوده و رعایت پروتکل و محدودیت‌های مصوبات ملی کرونا همچنان در شهرستان الزامی است.

وی با تاکید بر ممنوع بودن هر گونه مراسم ختم، ترحیم، نوعید، مجالس و عروسی و تشکل‌های بالای 10 نفر و... تا اعلام مصوبات از طریق ستاد کرونای کشور افزود: با توجه به نزدیک شدن به ایام تعطیلات عید فطر شهروندان اسدآبادی از سفر به شهرهای دیگر خودداری کنند و مردم دیگر شهرها نیز به این شهرستان سفر نداشته باشند چراکه ممکن است شرایط وضعیت اسدآباد را به قبل بازگردانند.

فرماندار اسدآباد با اشاره به اینکه در بحث کرونا سفید بودن شرایط اسدآباد به معنای کم خطر بودن وضعیت است، یادآور شد: در حفظ پایداری وضعیت و نیز رسیدن به شرایط سبز و پاک شدن شهرستان از کرونا همچنان نیازمند ادامه مشارکت و همراهی مردم در این راستا هستیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات