خبرهای داغ:
فرماندار ویژه شهرستان ملایر گفت: بیانات ارزشمند مقام معظم رهبری در آخرین جمعه‌ ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس، فصل‌الخطاب و راهگشای ملت آزادی‌خواه و انقلابی ایران عزیز است.
کد خبر: ۹۲۴۴۱۰۹
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۸

بیانات مقام معظم رهبری فصل‌الخطاب و راهگشا استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، قدرت اله ولدی در آیین تکریم و معارفه رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ملایر ضمن تبریک سوم خرداد، روز آزادسازی خرمشهر و تبریک فرا رسیدن عید سعید فطر اظهار داشت: از مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (دام‌ظله) به خاطر بیان فرمایشات ارزشمند در آخرین جمعه‌ ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس، که فصل‌الخطاب و راهگشای ملت آزادی‌خواه و انقلابی ایران عزیز است، تشکر می‌کنیم و امیدواریم به عنوان یک سرباز انقلابی در رکاب ایشان، تا نابودی اسرائیل همراه باشیم.

وی گفت: نمایندگان مردم در مجلس، اعضای شورای تأمین و فرماندار شهرستان، حول محور امام جمعه‌، که محور وحدت شهرستان است، به مثابه‌ انگشتان یک دست هستند که مسئولیت هماهنگی امور یک شهر یا استان را برعهده دارند و در صورتی می‌توانند موفق باشند که در همه‌ امور با هم یکصدا باشند.

فرماندار ویژه ملایر با اشاره به خدمات ارزشمند شاهرخی، استاندار فرهیخته و پرتلاش استان همدان و نگاه ویژه‌ای که به ملایر دارند، افزود: استاندار همدان فردی بسیجی و انقلابی است که با همراهی اعضای شورای تأمین استان، در مسائل و مشکلات، راهگشای امور شهرستان ملایر هستند.

وی عملکرد یکایک اعضای شورای تأمین شهرستان را در حوزه‌های تخصصی و کاری مثبت و ارزشمند عنوان کرد و گفت: در اتفاقات ناگوار سال ۹۸ در کل کشور مانند اغتشاشات، با تدبیر و عملکرد صریح و شفاف اعضای محترم شورای تامین، شاهد آرامش و امنیت پایدار در شهرستان ملایر بودیم و در مسائلی چون انتخابات، صلح و آشتی قبائل و بخشش پرونده‌های قضایی، رئیس دادگستری و دادستان ملایر، نقاط درخشانی در کارنامه‌ی خود دارند.

در پایان این آیین، فرماندار ویژه شهرستان ملایر از زحمات عباس نجفی در جایگاه ریاست دادگستری و سعید احمدی‌فر به عنوان دادستان عمومی و انقلاب ملایر تقدیر و برای سلگی در جایگاه دادستان ملایر و احمدی‌فر به عنوان رئیس جدید دادگستری آرزوی موفقیت کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات