فرمانده سپاه ثارالله با اشاره به نقش پیشکسوتان هشت سال دفاع مقدس در معرفی مکتب سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: در واقع پیشکسوتان باید فرهنگ و مکتب سردار حاج قاسم سلیمانی را به جامعه پیوند بزنند.
کد خبر: ۹۲۴۴۱۶۰
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر، کارکنان اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان با سردار «حسین معروفی» فرمانده سپاه ثارالله دیدار کردند.

در این دیدار، سردار «حسین معروفی» فرمانده سپاه ثارالله ضمن گرامیداشت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار داشت: باید در زمینه فعالیت‌هایی که در عرصه حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس انجام می‌شود، راهبردی فکر کرد و پاسخ داد و صحیح برنامه ریزی شود تا به شبهات دفاع مقدس پاسخ های مستدل داده شود.

وی با بیان اینکه فرهنگ دفاع مقدس باید تبیین شود و نبایستی دفاع مقدس در گذشته توقف کند، ادامه داد: امروز باید دفاع مقدس را به حال و امروز گره بزنیم و در ادامه، آینده را ترسیم کنیم، همان‌طور که سردار سپهبد شهید «حاج قاسم سلیمانی» که یک چهره بین المللی است، گذشته را به حال پیوند زد و آینده را ترسیم کرد.

سردار معروفی افزود: دشمن امروز با بیان شبهات قصد دارد در بین دانشجویان، دانش‌آموزان و جوانان این مرز و بوم تفرقه ایجاد کند و یکی از وظایف اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس این است که جلوی این تحریف ها، شبهات و فراموشی خاطرات را بگیرد.

وی با بیان اینکه بیت‌الزهرا (س) کرمان باید محل روایت‌گری همرزمان سردار سلیمانی باشد و ما باید فرهنگ حضرت زهرا (س) را عرضه کنیم، گفت: در معرفی الگوها هیچ تفاوتی بین شهدای سپاه، ارتش، نیروی انتظامی و سایر نهادهایی که در راه حفظ این مرز و بوم تلاش می کنند، وجود ندارد.

فرمانده سپاه ثارالله تصریح کرد: دفاع مقدس فرهنگی غنی است که امروز ما شاهد هستیم در جبهه‌ای دیگر که «جهاد مقدس» نامیده می شود، جاری و ساری است؛ به‌عنوان مثال در جبهه مبارزه با ویروس کرونا و کمک های مومنانه همه مردم به میدان آمدند و خوب درخشیدند و این از تاثیرات دوران هشت سال دفاع مقدس است.

وی با بیان اینکه مکتب حاج قاسم سلیمانی باید به جامعه معرفی شود، گفت: حاج قاسم سلیمانی در مکتب اهل بیت (ع) و عاشورا تربیت شد و وظیفه‌ای که ما داریم، معرفی نظامات حاج قاسم سلیمانی است و بیت الزهرا (س) باید محل روایتگری و معرفی این مکتب برای مردم و مهمانان سردار سلیمانی باشد تا بتوانیم جبهه انقلاب و اسلام را تقویت کنیم.

سردار معروفی با اشاره به نقش پیشکسوتان هشت سال دفاع مقدس در معرفی مکتب حاج قاسم سلیمانی گفت: در واقع پیشکسوتان باید فرهنگ و مکتب حاج قاسم سلیمانی را به جامعه پیوند بزنند؛ کار در این عرصه بسیار ارزشمند است و ما باید یک لشکر برای انجام تولیدات در حوزه دفاع مقدس آماده کنیم.

به گزارش دفاع پرس،در ادامه، سرهنگ «محمود مهدوی‌فر» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و کارکنان این اداره کل به تشریح فعالیت‌های انجام شذده در زمینه حفظ و ترویج ارزش های دفاع مقدس پرداختند.

ارسال نظرات