فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بیله سوار گفت: افسران جنگ نرم با تمام ظرفیت موجود به مبارزه با ویروس صهیونیست پرداخته و به ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت اهتمام ورزند.
کد خبر: ۹۲۴۴۲۱۷
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۰

ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت/مبارزه با ویروس منطقه ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل  سرهنگ یوسف اختری  در نشست خبری که به مناسبت فرارسیدن روز قدس و سالروز آزاد سازی خرمشهر برگزار شد، عنوان کرد: تقارن روز قدس و سالروز آزاد سازی خرمشهر بیانگر پیوند عمیق آرمان قدس با ارزش‌های انقلاب است.

وی افزود: به‌دلیل محدودیت‌های ناشی از ویروس کرونا مسئولیت فعالان و دلسوزان عرصه فضای مجازی سنگین شده و بایستی به معنای واقعی کلمه خود را افسر جنگ در این بستر بدانند و با تمام ظرفیت موجود به مبارزه بی‌امان با رژیم منحوس اسرائیل پرداخته و به ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت اهتمام ورزند و عرصه را برای ویروس منحوس اسرائیل در فضای مجازی تنگ کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بیله سوار ضمن اشاره به فرمایش حکیمانه مقام معظم رهبری در خصوص وقایع و جنایات رژیم بعثی عراق (عملیات آزاد سازی خرمشهر از دور یک حادثه و اتفاق بود ولی از نزدیک یک معجزه بود) عنوان کرد: آنچه که اراده الهی را محقق کرد، روحیه ایمان و ایثار، خودباوری و اتکاء به خداوند متعال و تبعیت محض از امام خمینی (ره) و محوریت دانستن ولایت فقیه در سوم خرداد ۱۳۶۱ بود که حماسه بی‌بدیل فتح خرمشهر را رقم زد.

وی در ادامه به‌دلیل پیشگیری از شدت یافتن ویروس کرونا و با تاکید بر رعایت ملاحظات بهداشتی به اهم برنامه‌هایی که در فضای حقیقی و غالباً در فضای مجازی برگزار خواهد شد اشاره و اظهار کرد: اکثر برنامه‌ها به صورت پایگاه محور و مسجد محور و با در نظر گرفتن فاصله گذاری و به صورت محدود و بیشتر در فضای مجازی از جمله یادواره شهدا با استفاده از رزمندگان و راویان جبهه و جنگ، غبارروبی گلزار شهدا، فضاسازی داخل شهر و سایر برنامه‌های دیگر برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات