خبرهای داغ:
امریکا امروز پس از 40 سال از دشمنی خود با انقلاب، توان رویارویی با ایران را ندارد و پناه بردن آن به تهدیدهای بزدلانه برای انحراف افکار عمومی نتیجه ضربه شصتی است که در عین الاسد از ایران خورده است، ضربه ای که پیکره آن را درهم ریخت و هرچه تلاش کند نمی تواند روی پای خود بایستد.
کد خبر: ۹۲۴۴۵۷۹
|
۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۱:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، رقیه غلامی از فعالان رسانه ای در یادداشتی در خصوص اعزام نفتکش های ایران به ونزوئلا نوشت: از آغاز انقلاب اسلامی که امریکا منافع خود را در ایران با نظام جمهری اسلامی در خطر دید دست به توطئه های مختلفی زد تا بتواند با انقلاب مقابله کرده و به همان منافع دوران طاغوت خود در ایران دست یازد.

در واقع آغاز و پیروزی انقلاب اسلامی با رهبری امام خمینی(ره) و پشتیبانی مردم آغاز دشمنی امریکا بود و همین بهانه ای شد تا با عمال داخلی خود در برهه های مختلف انقلاب درصدد براندازی آن برآید و در این راه از هیچ کوششی دریغ نکرد.

حمله صدام به ایران و تحمیل جنگ از نمونه های بارز این دشمنی است که صدام به نیابت از آن وارد جنگ با ایران شد و امریکا با همه توان، تسحیلات، تجهیزات و امکانات و با همه متحدان خود از صدام حمایت کرد تا بتواند نظام جمهوری اسلامی را ساقط کند.

تلاش امریکا در ادامه جنگ عراق با ایران و انواع توطئه ها در داخل همچون ترور و کشتار تاکنون ادامه داشته و برگ برگ تاریخ انقلاب اسلامی مملو از دشمنی آن و ایستادگی مردم انقلابی در برابر آن است.

اما آنچه مهم است در کنار همه ترفندها و توطئه های خود، تهدیدها و تحریم های امریکا از نوع جنگ نرم همچنان بوده و با آن همچنان تلاش می کند به اهداف خود با نوکرهایی که در داخل دارد دست یابد و هر روز با سناریویی جدید در فکر براندازی نظام است.

تحریم های بیش از پیش امریکا برای منزوی کردن ایران هر روز هرچند بیشتر شده است ولی اقتدار و ایستادگی ایران بیش از آن خود را در جهان نشان می دهد و امریکا زمانی قدرت پوشالی خود را از دست داد که با ترور شهید سلیمانی تلاش کرد نقش ایران را در منطقه از بین ببرد ولی وقتی عین الاسد با خاک یکسان شد چنان ابهت آن فرو ریخت که هنوز در شوک آن مانده همچون فردی در باتلاق فرورفته دست و پا می زند.

امریکا پس از آن با تلاش های مختلف دوباره درصدد تحریم هاست تا بتواند پیکره فروریخته خود را جمع کرده و سر پا بایستد ولی غافل از آن است که دیگر ابهت که سهل است شمایلی هم برای ایستادن ندارد و اکنون که نفتکش های ایرانی در مسیر ونزوئلا را دور از واقعیت دروغین خود می بیند دنبال بهانه جویی با انواع تهدیدهاست.

تهدیدی که دیگر نه تنها مردم ایران از آن نمی هراسند بلکه به اذعان بسیاری از کارشناسان حوزه سوخت و حتی مسئولان بلندپایه کشورها این اقدام ایران هژمونی امریکا را فروریخت چنانچه «میگل دیاز کانل» رئیس جمهوری کوبا در پیامی توئیتری خود نوشت؛ این اقدام، محاصره «غیرقابل قبول و جنایتکارانه» که توسط ایالات متحده به ونزوئلا تحمیل شده است را شکست. 

 

ارسال نظرات