خبرهای داغ:

آمار مبتلایان به کرونا در کرمانشاه از 4هزار نفر گذشت

مسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی استان کر مانشاه از وضعیت هشدار در استان خبرداد.
کد خبر: ۹۲۴۴۸۱۷
|
۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۰

مهدی محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار  بسیج از کرمانشاه با بیان اینکه تعداد بیماران مبتلا به کرونا در استان افزایش یافته است، اظهار داشت: طی 24 ساعت گذشته با شناسایی 158 مورد جدید بیماران مبتلا به کرونا که 18 مورد مربوط به بیماران بستری و 140 مورد هم مربوط به بیماران سرپایی است، تعداد مبتلایان به این بیماری در استان کرمانشاه به 4 هزار و 139 نفر رسید.

وی ادامه داد: متاسفانه طی شبانه‌روز گذشته با ثبت 2 مورد فوت جمع جان‌باختگان کرونا در استان از ابتدای شیوع کرونا به 113 مورد رسید.

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تصریح کرد: از مجموع تعداد مبتلایان استان 830 نفر جزء بیماران بستری و 3 هزار و 309 مورد هم از بیماریابی و از بیماران سرپایی هستند.

محمدی با اشاره به افزایش آمار مبتلایان در استان، گفت: هم‌اکنون 208 نفر در بیمارستان‌های استان بستری هستند که این رقم برای اولین بار است که از 200 نفر تجاوزکرده است.

وی با بیان اینکه هیچ شهرستان سفیدی در سطح استان نداریم، گفت: سه شهرستان کرمانشاه، جوانرود، هرسین و ثلاث باباجانی وضعیت قرمز کرونا دارند و مابقی در وضعیت هشدار هستند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار