خبرهای داغ:
فرماندار ویژه شهرستان ملایر بر لزوم پیگیری مطالبات خانواده‌های شهدا و ایثارگر تأکید کرد و گفت: سال گذشته همه‌ دستگاه‌ها را موظف کردیم با محوریت بنیاد شهید، هر اداره از پنج خانواده‌ معزز شهدا و جانبازان گرامی سرکشی کرده و برای رفع مشکلات آنان تلاش کند.
کد خبر: ۹۲۴۴۸۲۵
|
۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۱

لزوم پیگیری مطالبات خانواده‌های شهدا و ایثارگربه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، قدرت‌اله ولدی در نشست شورای مشورتی ایثارگران شهرستان ملایر که با حضور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و تعدادی از جانبازان و ایثارگران والامقام دفاع مقدس برگزار شد، اظهار داشت: خدمات‌رسانی مطلوب به خانواده‌ معزز شهدا و ایثارگران در اولویت کاری همه‌‌ ما بوده و تلاش داریم برای جلب رضایت این عزیزان بر اساس مبانی ارزشی اسلامی و توسعه و گسترش تعامل با آحاد جامعه، به منظور ترویج فرهنگ جهاد، شهادت و ایثار کوشش کنیم.

وی با تأکید بر لزوم رسیدگی به مشکلات خانواده‌ معزز شهدا و ایثارگران گفت: رشادت‌ها و جانفشانی‌های شهدا و ایثارگران بر هیچ کسی پوشیده نیست.

فرماندار ویژه شهرستان ملایر بر لزوم پیگیری مطالبات خانواده‌های شهدا و ایثارگر تأکید کرد و افزود: سال گذشته همه‌ دستگاه‌ها را موظف کردیم با محوریت بنیاد شهید، هر اداره از پنج خانواده‌ معزز شهدا و جانبازان گرامی سرکشی کرده و برای رفع مشکلات آنان تلاش کند.

وی همچنین خواستار ادامه‌ سرکشی‌ها برای رفع مشکلات خانواده معزز شهدا و ایثارگران توسط ادارات شهرستان شد و ابزار داشت: امیدواریم بتوانیم با تعامل و هماهنگی بیشتر در راستای رفع مشکلات خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران شهرستان گامی برداریم تا شرمند‌ه‌ خون شهدا نشویم.

بررسی مشکلات درمانی ایثارگران و اشتغال خانواده‌های ایثارگر از جمله مسائلی بود که مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات