خبرهای داغ:
سرهنگ لطفی زاده از جمع آوری 20 میلیارد ریال کمک های مردم آبیک در رزمایش کمک مومنانه و توزیع 9 هزار بسته به نیازمندان شهرستان تا کنون خبر داد.
کد خبر: ۹۲۴۴۸۲۹
|
۰۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، سرهنگ مسلم لطفی زاده فرمانده سپاه ناحیه امام صادق علیه السلام شهرستان آبیک در مراسم سومین مرحله رزمایش کمک مومنانه گفت: این مراسم یک‌مراسم شکرگزاری است بابت این همدلی که ایجاد شده است و رمز آغاز مرحله سوم این رزمایش یا صاحب الزمان (عج) می باشد. همبستگی بسیار خوبی در این مدت در جامعه ایجاد شده به نحوی که به مراتب از همبستگی در فضای سیاسی بالاتر است.

 

وی اظهار کرد: در کشورهای دیگر می بینیم که اقشار ضعیف جامعه آسیب بسیاری دیدند اما در کشور ما رسیدگی به نیازمندان به نحو بسیار خوبی صورت گرفت.

 

وی افزود: در این مدت 20 میلیارد ریال کمکهای مردمی جمع آوری شد و بالغ بر 9 هزار بسته کمک های مومنانه بین نیازمندان توزیع شد.

 

لطفی زاده گفت: میزان نقشی که مردم در تامین اقلام داشتند به مراتب بیشتر از واحدهای صنعتی بود و گروههای مختلف مالی که تمکن مالی خوبی هم نداشتند ایفای نقش کردند .البته خیرین و متمکنین شهرستان نیز با کمک های ویژه خود به خوبی وارد شدند و همه و همه با هر تفکر و سلایقی نقش آفرینی داشتند.

 

فرمانده سپاه آبیک افزود: تاکنون به افرادی که در ماجرای کرونا بیکار شدند و آسیب دیدند جمعا 100 میلیون تومان در قالب قرض الحسنه داده شد و بنا داریم تا 100 میلیون تومان دیگر نیز به برخی افراد بصورت بلاعوض به کسانی که آسیب دیده اند تقدیم کنیم.

 

وی گفت: برخی محله های نیازمند شهر نیز در این ماجرا خوش درخشیدند و کمک های خوبی داشتند.

 

لطفی زاده در پایان گفت:  از همه مسئولان شهرستان از امام جمعه محترم ، کمیته امداد و بهزیستی و شورای تامین و همه ادارات ،همکاران سپاه و بسیجیان عزیز و مردم شریف شهرستان آبیک، برای تحقق این اتفاق بزرگ‌ قدردانی می شود و این شروعی بود برای برنامه های بعدی و ان شاءالله در فضاهای خیر و با برکت این هسته های اجتماعی وارد عرصه و میدان شده و نقش آفرینی نمایند.

 

۱۰۰۴/پ۳۰/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها