خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه امام حسن مجتبی(ع) قزوین

۱۷۰۰۰بسته معیشتی کمک مومنانه در ۳ مرحله توزیع شد

فرمانده سپاه ناحیه امام حسن(ع) گفت: در ۳مرحله رزمایش مومنانه سپاه ناحیه امام حسن (ع) ۱۷۰۰۰ بسته معیشتی توزیع گردید.
کد خبر: ۹۲۴۴۸۴۸
|
۰۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۴۶

 

 

۱۷

 

 

 

سرهنگ پاسدار علیرضا حیدری فرمانده سپاه ناحیه امام حسن مجتبی (ع) در آغاز رزمایش مرحله سوم کمک مومنانه گفت: در سه مرحله کمک مومنانه ۱۷۰۰۰بسته معیشتی برای اقشار نیازمند آسیب دیده از کرونا  توزیع گردید، این اقدام به عنوان نقطه عطفی در تاریخ استان ثبت خواهد شد که در همه بحرانها از دفاع مقدس تا بیماری،سیل و زلزله توانستند به سلامت از گردنه عبور کنند. اقشار آسیب دیده از کرونا انسانهای  بزرگواری هستند که به دلیل انتشار ویروس کرونا درآمد آنها آسیب دیده و زندگی آنها با مشقت و سختی همراه است.

 

وی گفت: انتظار داریم اقدام های خداپسندانه و کمک مومنانه گوشه ای از سفره مردم با عزت را تامین کنند. تا بتوانند سپاه و بسیج را درکنار خویش احساس کنند. سپاه و بسیج با  مسئولان و اقشار مختلف مردم هر آنچه را در توان دارد برای خدمت به هم وطنان عزیز به کار خواهند گرفت و این اقدام را یک حرکت جهادز و الهی دانسته و امیدواریم به طور مستمر و مداوم ادامه یابد. ویروس کرونا به عنوان پیچیده ترین بیماری قرن اخیر سبب شد بسیاری از زندگی و مشاغل مختل گردد و کشورهای بزرگی را به چالش بکشد.

 

وی در پایان اظهار داشت:  در توزیع ۶۷هزار بسته معیستی در استان قزوین هماهنگی خوبی بین مردم ومسیولان با نیروهای مسلح بسیج وجود داشته و در تقویت اعتماد عمومی کمک شایانی دلشته، در تنگنای اقتصادی و تحریم ها مردم با درخشش بی نظیر خود زیباترین جلوه انسان های الهی را به دنیا نشان دادند. سپاه ناحیه امام حسن (ع) در تمام بحران ها به عنوان بازوان پرتوان مردم و مسیولان بی منت جهاد کرده و به کار برای مردم و انقلاب افتخار می کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار