خبرهای داغ:
استاد دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهاقان گفت:تحریم ناجا که امین و معتمد مردم است نشان از خشم و عداوت استکبار جهانی، آمریکا از این نیرو و نقش تاثیر گذار آن در کشورمان می باشد.
کد خبر: ۹۲۴۵۰۰۶
|
۰۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۵

 علی احمدی در گفت و گو با خبرنگار بسیج بیان داشت: ناجا یکی از بازوهای نظام در برقراری امنیت داخلی و نظم عمومی کشور در تمام حوزه های اجتماعی در مواقع بحران می باشد که به حق توانسته با اقتدار در مقابل متخلفان و بر هم زدندگان نظم عمومی در حوزه های انتظامی و آگاهی و راهور در شهرها و روستاها برخورد نماید.

وی ادامه داد:این نیرو کارنامه درخشانی در برخورد قاطع با غائله های ضد انقلاب در عرصه های مختلف کشورمان و با حمایت دشمنان قسم خورده ایران اسلامی برای ایجاد اخلال و آشوب در نظم عمومی داشته است که خوشایند استکبار جهانی نبوده است.
این استاد دانشگاه اظهار داشت: ناجا در مرزها عملکرد موفقی در کنترل مرز برای ورود سلاح و مواد مخدر داشته است و عملکرد این نیرو در کشورمان شور و نشاط و امید را در یک محیط آرام ایجاد و احساس امنیت روانی در مردم کشورمان به وجود آورده است و لذا این برای استکبار جهانی که به دنبال ایجاد یاس و ناامنی و نا امیدی در کشور است خوشایند نیست.
احمدی بیان کرد:ناجا در حوزه های سیاسی هم عملکرد موفق داشته، به طور مثال ایجاد و حفظ امنیت و نظم در انتخابات مختلف و مقابله با ضد انقلاب هم از دستاوردهای این نیرو می باشد که این هم برای استکبار جهانی مطلوب نیست.
علی احمدی گفت:این نیرو شهدایی در راستای ایجاد امنیت و نظم عمومی تقدیم این آب و خاک و نظام و کشور نموده است.

وی تشریح کرد:نیرویی که در هشت سال دفاع مقدس هم نقش موثری در ایجاد نظم و امنیت داخلی داشت و همچنین حضور در مناطق عملیاتی برای دفاع از میهن اسلامی در دفاع مقدس بیش از ۸۵۰۰ نفر از کارکنان سرباز ؛ درجه دار و افسر به شهادت رسیدند .شهید محمدرضا سبحانی سرباز نیروی انتظامی و سوسنگردی به تنهایی در مقابله پیشروی نیروهای ارتش بعث در محور سوسنگرد و در روز های اول مهرماه تجاوز عراق ایستاد که باعث خشم بعثیان از او و به آتش کشیدن این رزمنده شجاع ناجا توسط دژخیمان بعثی شد و جنازه سوخته او سه روز بر تنه نخل های سوسنگرد مانده بود.
احمدی خاطر نشان کرد:تحریم ناجا که امین و معتمد مردم است نشان از خشم و عدوات استکبار جهانی آمریکا از این نیرو و نقش تاثیر گذار آن در کشورمان می باشد لذا به قول شهید بهشتی (ره) : به آمریکا بگوئید عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر ، ملت ما همین است که می بینی و می شناسی.

ارسال نظرات
پر بیننده ها