خبرهای داغ:
رئیس دادگستری میاندوآب گفت: ۴۷ نفر زندانی محکوم به جرایم غیرعمد در زندان این شهرستان، چشم انتظار کمک‌های خیران هستند.
کد خبر: ۹۲۴۵۰۵۸
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۵

 حجت‌الاسلام عادل گل‌حسینی امروز در گفت و گو با خبرنگاران این شهرستان، اظهار کرد: هم اکنون ۴۷ نفر زندانی محکوم به جرایم غیرعمد در زندان این شهرستان با محکومیت مالی ۱۸ میلیارد ریال چشم انتظار کمک‌های خیران هستند.

وی با اشاره به اینکه مجموع محکومیت مالی این زندانیان ۵۳ میلیارد ریال است، افزود: از این مبلغ، ۳۵ میلیارد ریال توسط شاکیان گذشت شده و مبلغ مورد نیاز برای آزادی زندانیان واجد شرایط ۱۸ میلیارد ریال است.

رییس دادگستری میاندوآب با بیان اینکه امسال به دليل شیوع بيماري كرونا و لزوم رعايت فاصله‌گذاري اجتماعي جشن گلريزان به صورت غيرحضوري برگزار مي‌شود، گفت: خیران نیک‌اندیش می‌توانند مساعدت‌های خود را به شماره حساب ۱۳۱۳ نزد بانك ملي بنام حساب “خاص ستاد ديه استان” و يا شماره كارت بانك ملي به شماره ۶۰۳۷۹۹۷۵۹۹۰۹۵۴۲۰ واریز کنند.

گل حسینی با تاکید بر لزوم ترویج فرهنگ بخشش، گذشت و مواسات در جامعه و عمل به منویات مقام معظم رهبری در اجرای رزمایش کمک مومنانه، گفت: اگر هر خیر یک رسانه و هر رسانه یک خیر در جامعه باشد و این مهم به عنوان یک فرهنگ نهادینه شود، به مشارکت عمومی منجر می‌شود.

وی اظهار کرد: با کمک‌‌های مردمی در جشن گلریزان در سال گذشته و مساعدت ستاد دیه در زمینه آزادسازی زندانیان با جرایم غیرعمد، ۳۲ زندانی با محکومیت مالی ۱۶ میلیارد ریال از حبس آزاد شدند که از این مبلغ هفت میلیارد ریال توسط شاکیان گذشت شده و ۲ میلیارد ریال نیز به صورت بلاعوض توسط ستاد دیه استان و هفت میلیارد ریال هم تسهیلات قرض‌الحسنه توسط بانک‌های عامل و شرکت‌های بیمه اعطا شده‌است.

رییس دادگستری میاندوآب گفت: در جشن گلریزان ماه مبارک رمضان سال گذشته یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از سوی خیران برای آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد اهدا شد.

انتهای پیام

ارسال نظرات