خبرهای داغ:
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آبیک ابعاد تازه ای از قتل اخیر در آبیک را تشریح کرد.
کد خبر: ۹۲۴۵۲۶۷
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۷

سعید احمدزاده دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آبیک در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج با اشاره به قتل صورت گرفته در ماه گذشته در آبیک با بیان اینکه قاتل هم اکنون در زندان به سر می‌برد،اظهار داشت: با توجه به وارد آمدن ضربات متعدد چاقو به همسر مقتول میزان دیه به اندازه 2 دیه کامل یعنی حدود 540 میلیون تومان تعیین شده است.

وی در ادامه افزود: ضربات متعددی به سینه ، پهلو و شکم فرد مذکور وارد شده و دچار پارگی طحال نیز گردیده بود که مورد عمل جراحی قرار گرفت.

دادستان آبیک افزود: همچنین ضرباتی به سمت چپ شکم، بالای ران، پهلوی چپ، قفسه سینه سمت چپ، دو ساعد وارد آمده بود و خراشیدگی و بریدگی در گیجگاه سمت چپ و ران چپ نیز وجود داشت.

دادستان آبیک در پاسخ به اینکه آیا ضارب قصد کشتن فرد را داشته یا خیر اظهار داشت: زمانی که فرد چاقو را فرو می کند به قصد قتل می باشد که در این خصوص بازسازی صحنه قتل نیز انجام شده است.

وی همچنین اظهار کرد: در خصوص مقتول نیز سر و صورت خراشیدگی داشت و دو جراحت عمیق که هر کدام 13 سانتی متر بود وارد شده بود و در قسمت گردن نیز که منتهی به بریدگی نای و عروق گردن نیز شده بود .همچنین دو ضربه چاقو به قفسه سینه وارد شده و دو بریدگی نیز در آرنج و ساعد وجود داشت.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آبیک تصریح کرد: کسی که کاغذ های سفید با استامپ با خود برده و چاقو نیز به همراه داشته نشانگر این است که باهدف رفته است، به نحوی که پس از قتل، مقتول را به اتاق کشیده و سپس از او اثر انگشت گرفته است.

احمدزاده تصریح کرد: کسی که قصد قتل نداشته باشد وقتی قتل اتفاق بیفتد فرد قادر به هیچ کاری نیست در حالی که وی بعد از قتل از مقتول اثر انگشت می گیرد.

احمد زاده در پاسخ به اینکه آیا قاتل با مقتول نسبتی نیز داشته است،اظهار داشت: باهم نسبتی نداشته اند اما قاتل برای این زن و شوهر کار می کرده و اخیرا این زوج اقدامات لازم برای عزیمت به کشور آلمان را انجام داده بودند که این اتفاق افتاد.

به گزارش بسیج، ساعت 19، روز 29 فرودین ماه در پی تماس تلفنی مردی با پلیس 110مبنی بر قتل همسرش توسط یکی از دوستانش، بلافاصله عوامل گشت انتظامی آبیک جهت بررسی موضوع به محل حادثه اعزام می شوند.

با حضور ماموران انتظامی در محل حادثه مشخص شد موضوع قتل صحت داشته است و این زوج آبیک مورد حمله یکی از دوستان خانوادگی خود قرار گرفته اند که متاسفانه به علت ضربات شدید چاقو، زن صاحبخانه به قتل رسیده و همسرش نیز به علت ضربات متعدد چاقو دچار خونریزی شدیدی شده بود که به بیمارستان منتقل می شود.

بلافاصله موضوع شناسایی و دستگیری متهم به قتل در شهرستان آبیک، با تشکیل کارگروهی از کارگاهان پلیس آگاهی استان، شهرستان آبیک و بویین زهرا در دستور کار قرار می گیرد که با اقدامات فنی پلیس متهم به قتل در شهر آبیک در کمتر از دو ساعت در منزل خود که قصد فرار داشت، شناسایی و بازداشت می گردد.

قاتل هم اکنون در زندان به سر می برد و قصاص قطعی است و در خصوص مرد مضروب نیز بایستی پرداخت دیه تعیین شده و مجازات مربوطه لحاظ گردد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها