خبرهای داغ:
معاون قرارگاه جهادی شهید «حاج قاسم سلیمانی» در همدان در گفت و گو با «بسیج» خبر داد

توزیع 300 بسته معیشتی بین خانواده‌های آسیب دیده از کرونا در همدان

معاون قرارگاه جهادی شهید «حاج قاسم سلیمانی» در همدان از توزیع 300 بسته معیشتی بین خانواده‌های آسیب دیده از کرونا با همکاری ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) در همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۲۴۵۲۷۹
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۹

توزیع 300 بسته معیشتی بین خانواده‌های آسیب دیده از کرونا در همدانمرتضی امیری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در نیمه شعبان اظهار داشت: در راستای لبیک به فرمایشات امام خامنه‌ای(مد ظله العالی)، جهادگران قرارگاه جهادی شهید «حاج قاسم سلیمانی» اقدام به شناسایی خانواده‌های آسیب دیده از کرونا نمودند.

وی گفت: اولویت ما شناسایی سرپرست خانواده‌هایی بود که به دلیل اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی شغلشان تعطیل و برای امرار معاش زندگی خود با مشکلات عدیده ای  مواجه شده بودند.

معاون قرارگاه جهادی شهید «حاج قاسم سلیمانی» در همدان اظهار داشت:  پیرو این موضوع 300 خانواده که به دلیل شیوع کرونا با مشکلات اقتصادی مواجه شده بودند در کوی امام خمینی(ره) و اسلامشهر شناسایی و کارهای مقدماتی برای حمایت از این خانواده‌ها صورت گرفت.

وی در ادامه گفت: برای مساعدت و دستگیری از این خانواده ها با همکاری ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در استان 300 بسته معیشتی به ارزش 90 میلیون تومان تهیه و توسط جهادگران قرارگاه جهادی شهید «حاج قاسم سلیمانی» در اختیار این خانواده‌ها قرار گرفت.

امیری افزود:  در این بسته‌ها 10 کیلوگرم برنج، دو بطری روغن، چهار کیلو گوشت مرغ، یک قوطی رب، سه بسته ماکارونی و یک کیلوگرم نخود و یک کیلوگرم لوبیا به ارزش 320 هزار تومان قرار داده شده است.

وی با اشاره به تعاون و همکاری‌های صورت گرفته در اجرای رزمایش مواسات و کمک مومنانه گفت: خوشبختانه با اجرای این رزمایش علاوه بر کمک و مواسات به خانواده‌های آسیب دیده از کرونا و نیازمند شاهد افزایش تعاون و همکاری دستگاه‌های حمایتی و البته گروه‌های جهادی با یکدیگر هستیم که این موضوع سبب افزایش همدلی و یکدلی در جامعه نیز شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات