معاون هماهنگ کننده سپاه مهاباد گفت: بیش از ۴۰۰ بسته معیشتی در مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه مهاباد توزیع شد.
کد خبر: ۹۲۴۵۳۳۸
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۲

  به گزارش خبرگزاری بسیج از مهاباد، سرهنگ پاسدار منوچهر مودبی امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در مهاباد، با بیان اینکه تاکنون ۵ هزار و ۲۰۰بسته معیشتی در دو مرحله رزمایش رمضان  در تمام شهرستان توزیع شده است، اظهار کرد: در سومین مرحله رزمایش کمک‌های مومنانه مهاباد بیش از ۴۰۰  بسته معیشتی توزیع شد.

وی با بیان اینکه هدف از اجرای رزمایش کمک مومنانه حمایت از اقشار آسیب‌دیده و کم درآمد جامعه است، گفت: از ابتدای همه گیر شدن ویروس منحوس کرونا مجموعه سپاه پاسداران و نیروهای بسیجی سپاه همراه با خیرین شهرستان همزمان با دیگر نهادهای اجرایی، در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری و مصوبات ستاد استانی مقابله با شیوع کرونا فعالیت کمک رسانی خود را در سطح شهرستان‌ آغار کرده‌اند.

وی ادامه داد: در سومین مرحله رزمایش کمک مومنانه که بعد ماه مبارک رمضان در حال اجراست، ۴۰۰ بسته کمک معیشتی در بین خانواده‌های نیازمند و آسیب دیده از شیوع کرونا توزیع می‌شود و به حول و قوه الهی در صورت تامین اقلام موردنیاز این کمک‌ها ادامه خواهد داشت.

معاون هماهنگ کننده سپاه مهاباد در ادامه با اشاره به اهمیت مشارکت اقشار مختلف در تأمین بسته‌های کمک معیشتی، گفت: ارزش ریالی هر بسته حدود ۴۰۰ هزار تومان برآورد شده است.

سرهنگ مودبی مشارکت اقشار مختلف مردم از جمله ویژگی‌های اجرایی رزمایش کمک مومنانه دانست و تصریح کرد: در مرحله نخست این رزمایش در مهاباد ۲ هزار بسته، مرحله دوم ۳ هزار و ۲۰۰ بسته و در مرحله سوم رزمایش سراسری کمک مومنانه این شهرستان ۴۰۰ بسته کمک معیشتی که شامل مرغ، برنج، روغن، ماکارونی، قند و رب است بین خانواده‌های آسیب دیده ناشی از شیوع کرونا توزیع می‌شود.

انتهای پیام

ارسال نظرات