تشریح آخرین وضعیت کرونا در استان مرکزی / استان مرکزی جزء ده استان آخر كشور از نظر مبتلایان به کرونا

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی آخرین وضعیت استان مرکزی را از نظر شیوع کرونا تشریح کرد.
کد خبر: ۹۲۴۵۳۶۱
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۱

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ بهروز اکرمی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی با تقدیر از همکاری مردم به جهت رعایت دستورالعمل های بهداشتی گفت: به جهت تلاش های شبانه روزی جهادگران سلامت و عرصه بهداشت و مشارکت مردم در رعایت پروتکل های بهداشتی هیچ‌کدام از شهرستان‌های استان مرکزی در وضعیت قرمز نیست و از مجموع ۱۲ شهرستان، پنج شهرستان در وضعیت سفید یا کم خطر و هفت شهرستان در وضعیت زرد یا با خطر متوسط قرار دارد.

وی با تأکید بر اینکه همچنان مردم باید به رعایت دستورالمل های بهداشتی پایبند باشند،افزود: مراودات بی محابا با استان‌های همجوار می‌تواند شرایط سفید و زرد در استان مرکزی را شکننده کند و تلاش های این مدت را از بین ببرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی تصریح کرد: ویروس کرونا هنوز مهار نشده و خطر شیوع آن در صورت توجه نکردن به مسایل بهداشتی و شیوه‌نامه‌های مورد نظر وجود دارد و نیاز است مردم همچنان این بیماری را جدی بگیرند.

وی با اشاره به اینکه استان مرکزی جزء ده استان آخر كشور از نظر مبتلایان به کرونا را به خود اختصاص داده،گفت: این در حالی است که در روزهای نخست شیوع این بیماری جزو دومین استان پرمبتلا بود.

اکرمی با اشاره به وضعیت قرمز برخی از استان های همجوار بیان کرد: برخی از همسایگان این استان مانند خوزستان و لرستان به لحاظ شیوع این بیماری در شرایط ویژه قرار دارند که نیاز است مردم در مراودات با این استان‌ها نکات بهداشتی لازم را مورد توجه قرار دهند و از سفرهای غیرضرروی به این استان‌ها بپرهیزند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی در پایان با اشاره به وضعیت بیمارستان آیت الله خوانساری گفت: بر اساس برآوردهای صورت گرفته، فعالیت بیمارستان آیت‌الله خوانساری اراک که از بیمارستان‌های معین این بیماری بود از هفته آینده به صورت عادی از سرگرفته می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار