خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده سپاه آذربایجان شرقی در گفت و گو با بسیج:
معاون هماهنگ کننده سپاه آذربایجان شرقی در آستانه 14 خرداد، سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره) گفت: رهبر فرزانه انقلاب، همان اندیشه های سیاسی امام راحل را پیگیری می کنند که موجب افتخار است و حمایت معظم له از گروه های فلسطینی و جبهه مقاومت بر همان اندیشه و مبنای امام خمینی(ره) استوار است.
کد خبر: ۹۲۴۵۴۰۸
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۴۲

الیاس گلمحمدزاده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، افزود: در اعتقاد امام راحل و رهبری، بحث امت جهان اسلام، حمایت از مظلومان و استکبارستیزی مطرح بوده و براساس این اندیشه ها، در هرکجا صهیونیسم و استکبار ظلم کرده و ملتی از حیثیت خود دفاع کند، به طور حتم مورد حمایت جمهوری اسلامی ایران است.

وی با اشاره به سیره عملی و سیاسی امام خمینی(ره) و رهبر فرزانه انقلاب، بیان کرد: دید امام راحل و رهبری محدود به کشور نبوده و همه امت های مظلوم و جهان اسلام را در بر می گیرد.

گلمحمدزاده با اشاره به فرمایش امام خامنه ای(مدظله العالی) که این انقلاب در هیج جای دنیا بدون نام امام خمینی(ره) شناخته شده نیست و با تاکید بر حفظ نظام، اظهار داشت: ریشه انقلاب، اندیشه های امام خمینی(ره) است و اگر خدای نکرده نتوانیم از این اندیشه های پاسداری کنیم، مطمئنا دشمن پیشروی کرده و تلاش خواهد کرد با از بین بردن هویت این انقلاب، چیزی جز نام آن باقی نگذارد.

ارسال نظرات