کارشناس مسائل سیاسی اظهارداشت: مجلس یازدهم باید ریل گذار تحقق توصیه های هفت گانه رهبر فرزانه انقلاب در بیانیه گام دوم در چهار سال آینده و پایه گذاری برای چهل ساله دوم انقلاب باشد.
کد خبر: ۹۲۴۵۴۱۱
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۵۸

روح الله پوراسمعیل در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، افزود: برای برون رفت از مشکلات موجود و البته برای تشکیل دولت انقلابی و جهادی در گام دوم انقلاب، وجود یک مجلس قوی ضروری و حیاتی است.

وی گفت: مجلس یازدهم باید ریل گذار تحقق توصیه های هفت گانه رهبر فرزانه انقلاب در بیانیه گام دوم در چهار سال آینده و پایه گذاری برای چهل ساله دوم انقلاب باشد و این امر باتوجه به افق‌های تعیین‌شده در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و تلاش در جهت تحقق شاخص‌های مجلس تراز انقلاب محقق می شود.

پوراسمعیل اضافه کرد: نماینده تراز انقلاب با التزام عملی به شعارهای انقلاب و حمایت از جریان انقلابی، تلاش برای اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و جهش تولید، تلاش برای خدمت به مردم و جلوگیری از هرگونه حاشیه، کشمکش و قبیله گرایی فکری و سیاسی، با اتکا به ظرفیت درون کشور و استفاده از ظرفیت جوانان مومن، انقلابی و دارای روحیه جهادی در مدیریت کشور، می تواند بر مشکلات و معضلات کشور غلبه کرده و با توجه جدی به معیشت مردم، تولید، اشتغال، مبارزه با رکود، تورم و گرانی؛ آرامش و امیدواری را برای کشور به ارمغان آورد.

این کارشناس مسائل سیاسی ادامه داد: مجلس تراز انقلاب باید محل اجتماع انسان هایی باشد که با برخورداری از تقوای فردی، دارای تقوای جمعی هم باشند. این موضوع، از چنان اهمیت فراوانی در نزد رهبری فرزانه انقلاب برخوردار است که نماینده بدون تقوا را اساسأ شایسته این جایگاه نمی دانند و می فرمایند: «آن کسی که تقوای لازم را ندارد و اهل معنویات نیست و اهل دنیاست و فقط برای نام و نشان و استفاده های شخصی، این مسئولیت را می خواهد، او لایق و شایسته این کارنیست».

پوراسمعیل تاکید کرد: مجلس کارآمد و انقلابی باید عدالت خواه، فسادستیز، تکلیف محور و ولایت مدار، مردمی و ساده زیست، حامی طبقه محروم و مستضعف جامعه بوده و با بصیرت و عدم وابستگی به کانون های قدرت و ثروت، مجدانه پیگیر حقوق ملت، نظارت بر حُسن اجرای قانون و اصلاح وضع معیوب  فعلی اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها