خبرهای داغ:
به مناسبت صبر و همدلی مردم قم در مقابله با کرونا منتشر شد:
رئیس بسیج اصناف قم پیامی از صبر و همدلی مردم شریف قم در مسیر مقابله با کرونا قدردانی نمود.
کد خبر: ۹۲۴۵۴۱۵
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۰

به گزارش سرویس بسیج اصناف خبرگزاری بسیج از قم ،متن این پیام بدین شرح است:

با عنایت خداوند منان و در این برهه از زمان و در این آزمون سخت جهانی، اصناف مؤمن، انقلابی و ولایی استان مقدس قم بار دیگر با روحیه بسیجی خود خوش درخشیدند و در پاسخ به ندای مقام معظم رهبری و برای رفع احتیاجات محرومان و نیازمندان و هم صنفیان خود، علی رغم ایجاد مشکلات عدیده به جهت کسب و کار و معیشت، ولی در حد توان وارد میدان شدند و علاوه بر کمک‌های نقدی و غیر نقدی با تعطیلی واحد‌های صنفی خود و رعایت و اجرای پروتکل‌های بهداشتی در حد توان جهت مقابله و شکست کرونا همکاری و تلاش وافر داشته و انشالله تا پایان بحران کرونا ادامه خواهد داشت.

به همت مردم متدین و اصناف مومن و انقلابی، در طی ۳ ماه اخیر صحنه‌های بی‌نظیری از همدلی، ایثار و جهاد را در استان قم شاهد بودیم که این جانفشانی‌ها و خدمات‌رسانی‌هایِ بی‌بدیل، از تعالیم مکتب انقلاب اسلامی نشأت گرفته است.

تلاش شبانه‌روزیِ اصناف انقلابی قم و بسیجیان عزیز در زمینه‌های گوناگون از جمله تهیه و توزیع اقلام بهداشتی، ضدعفونی معابر، واحد‌های صنفی و خودرو‌ها، تامین اقلام جهت بسته‌های معیشتی و. ادامه راه شهیدانی است که برای پیشرفت و عزت کشور از جان خود گذشتند و میدان‌های شوق انگیز و تعالی‌بخش جهاد و از خودگذشتگی را برای ما به یادگار گذاشتند.

یقینا اقدامات فراگیر و بهنگام اصناف، تأثیر مهمی در کنترل بیماری کرونا و حفظ سلامت جامعه داشت که به طور قطع، همه تلاش‌ها و ممارست‌ها نزد خداوند متعال، مأجور خواهد بود و اینجانب به نوبه خود، از تمامی مجاهدت‌های خالصانه شما، تشکر و قدردانی می‌نمایم.

اما آنچه که امروز باید مورد توجه همه ما قرار گیرد، اثرات و تبعات اجتماعی و اقتصادی ناشی از شیوع این بیماری است که تا مدت‌ها گریبانگیر مردم، بویژه واحد‌های صنفی خواهد بود.

از این رو انتظار میرود
با تدابیر و مساعدت‌های موثر مسولین ذیربط انشالله شاهد برطرف شدن مشکلات بوجود آمده برای صنوف و فعالان اقتصادی باشیم.
ومن الله التوفیق
سرهنگ پاسدار عباس روحی
 
انتهای پیام
ارسال نظرات
پر بیننده ها