سردار معروفی در مراسم تکریم و خداحافظی از سپاه نینوا استان گلستان

ولایت مداری شاه کلید موفقیت حاج قاسم در دنیا /ثبت ملی راهیان نور مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی

 سردار حسین معروفی اظهارداشت: یکی از رمزهای اصلی موفقیت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی مدنظر قرار دادن خوشنودی حضرت امام خامنه‌ای بود و ایشان هیچگاه منتظر فرمان رهبر فرزانه انقلاب نماند زیرا انتظارات امام جامعه را می‌دانست.
کد خبر: ۹۲۴۵۴۸۸
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان ، زمانی  سردار حسین معروفی به عنوان فرمانده سپاه ثارالله کرمان منصوب شد که بیماری کرونا شیوع داشت و امکان برگزاری مراسم تودیع و تکریم در استان گلستان نبود سردار همان زمان وعده داد که بعد از کرونا به این استان بیایند  و  اکنون با گذشت حدودا سه ماه و با کاهش کرونا سرداروفای به عهد کرد و برای خداحافظی به این استان سفر کرد.

این مراسم با حضور استاندار گلستان، فرماندهان نظامی و انتظامی، مدیران و مسئولان و جمعی از خانواده‌های معظم شهدا برگزار شد. 

 سردار حسین معروفی اظهارداشت: یکی از رمزهای اصلی موفقیت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی مدنظر قرار دادن خوشنودی حضرت امام خامنه‌ای بود و ایشان هیچگاه منتظر فرمان رهبر فرزانه انقلاب نماند زیرا انتظارات امام جامعه را می‌دانست.

وی افزود:  در طول خدمت بنده همگی  با هم  ، درکنار هم  و برادرانه تلاش کردیم و اگر عزت و افتخاری هست به همین خاطر است و اقدامات انجام شده نباید به پای یک نفر نوشته شود.

سردار معروفی  فرمانده سپاه ثار الله کرمان و فرمانده سابق سپاه نینوا  افزود: استان گلستان را وطن سوم خودم قرار داده ام و حضور امروز من در میان شما برادران عزیز از سر دلتنگی است.

این مقام مسئول تصریح کرد: هر وقت توفیق پیدا کردم و بر مرقد مطهر شهید سلیمانی حاضر شدم نائب الزیاره همه شما بودم چراکه هیچگاه محبت مردم گلستان به حاج قاسم را فراموش نخواهم کرد.

وی تاکید کرد: همینجا و از همین تریبون اعلام می کنم خادم شما و کاروان های زیارتی استان گلستان در گلزار شهدای کرمان هستم

شهید حاج قاسم سلیمانی بزرگترین شهید جبهه مقاومت

سردار معروفی با اشاره به خلوص شهید حاج قاسم سلیمانی عنوان کرد: 5 ماه است که از خودم می‌پرسم سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی چه اخلاص و چه معنویتی داشت که اینگونه به عزت و شهادت و عاقبت به‌خیری رسید. شهید سلیمانی بزرگترین شهید جبهه مقاومت است که اسماعیل هنیه در مراسم تشییع پیکرش 3 بار او را شهید قدس خواند.

فرمانده سپاه ثارالله کرمان گفت: مکتب حاج قاسم به معنای عمل کردن به مکتب اهل بیت و اجرای فرهنگ سرخ عاشورای حسینی با ایمانی واقعی و بصیرتی حقیقی است.

ثبت ملی راهیان نور مکتب شهید سلیمانی 

وی گفت: در کنار راهیان نور غرب، راهیان نور جنوب غرب و راهیان نور دریایی، راهیان نور مکتب شهید سلیمانی را ثبت ملی کرده‌ایم و ان‌شا‌الله در آینده‌ای نزدیک میزبان کاروان‌های زیارتی راهیان نور در گلزار شهدای کرمان هستیم.

سردار معروفی افزود: بیت‌الزهرای شهید سلیمانی به محلی برای ترویج روایتگری تبدیل می‌شود و در کنار آن، موزه شهید سلیمانی را افتتاح خواهیم کرد.

فرمانده سپاه ثارلله استان کرمان عنوان کرد: امروز برای سپاه نینوای استان گلستان فرصت بومی‌سازی رقم خورده است و من از یکایک شما برادران می‌خواهم تا جایی که در توان دارید به سردار علی ملک شاهکوهی هم به عنوان فرمانده سپاه نینوا و هم به عنوان جهادگر مومن و انقلابی کمک کنید.

سردار معروفی خاطر نشان کرد: از همه شما عزیزان خاضعانه تشکر میکنم و از شما حلالیت مطلبم و موفقیت روزافزون شما را از درگاه خدامند متعال خواستارم

 

 

ارسال نظرات