خبرهای داغ:
313
رئیس سازمان بسیج اصناف استان اصفهان مطرح کرد:
اصناف اصفهان برای تهیه 20 هزار بسته معیشتی کمر همت بستند/ تداوم کمک های مردمی پس از ماه مبارک رمضان همچنان ادامه دارد.
کد خبر: ۹۲۴۵۵۶۴
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۸

به گزارش سرویس بسیج اصناف خبرگزاری بسیج از اصفهان؛رئیس سازمان بسیج اصناف استان اصفهان در گفت وگو با خبرنگار این خبرگزاری اظهار کرد: اصناف و بازریان در صحنه های مختلف پیش قدم هستند؛ پس از فرمایشات رهبر انقلاب که توزیع کمک های در بین اقشار آسیب پذیر و آسیب دیده از کرونا ابلاغ شد، بسیج اصناف برای اجرای آن در سطح استان وارد عمل شد.
سرهنگ حمیدرضا امانی گفت: تاکنون بیش از 20 هزار بسته معیشتی در قالب کمک های مؤمنانه تهیه و در مرحله های اول و دوم توزیع شده است.
وی افزود: اصفهان 90 اتحادیه صنفی دارد که اکثر این اتحادیه ها در رزمایش کمک مؤمنانه کمک کردند.

سرهنگ امانی تصریح کرد: مرحله سوم رزمایش مواسات و کمک مومنانه بعد از نیمه خردادماه ادامه خواهد داشت و کمک های معیشتی شامل برنج، روغن، حبوبات و ماکارنی، رب و خرما است.

وی اضافه کرد: تعداد زیادی از کارگران مشغول در صنوف مخلتف در این چند ماه بیکار شدند، این بیکاری باعث ایجاد مشکلات میعشتی بر این عزیزان شد که تصمیم برای کمک به آن شد؛ علاوه این، برخی اقلام ها در مناطق محروم اصفهان توزیع می شود.

در ادامه این گفتگو رئیس اتحادیه صنف عطاری و سقط فروشان اصفهان نیز در این زمینه به خبرنگار خبرگزاری بسیج گفت: این کمک ها به صورت خود جوش رخ داده است؛ در دورانی که شیوع کرونا جامعه را به قرنطینه فرستاده بود، کمک های معیشتی به گونه های مختلفی انجام گرفت.

رضا منتظری با بیان اینکه زمانی که رهبر انقلاب از این کمک ها به عنوان رزمایش یاد کردند، اظهار کرد: 313 بسته معیشتی به عدد یاران حضرت مهدی (عج) به همت اتحادیه عطاری و سقط فروشان اصفهان تهیه شده اشت.

وی افزود: تعداد زیادی از کسبه این اتحادیه در زمان شیوع کرونا با مشکل برخوردند اما با این شرایط به میدان کمک به هموطنان خود آمدند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار