مسئول جدید دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان تاکید کرد:

لزوم بهره‌مندی از دیدگاه علمای گیلانی در پیشبرد امور

مسئول جدید دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس استان گیلان با اشاره به اثرات خدمت در سپاه پاسداران گفت: در ایام خدمتم قطعاً از وجود علمای گیلانی بهره خواهم برد و درب اتاق خدمتگزاری بنده همواره به روی بسیجیان جهادگر باز خواهد بود و امیدواریم اقدامات و اثرات خوبی از خو به جای بگذاریم.
کد خبر: ۹۲۴۵۵۹۲
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، حجت الاسلام والمسلمین احسان‌الله محمدی  در مراسم تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان ضمن تشکر از زحمات همه کسانی‌که در سپاه مشغول فعالیت هستند اظهار داشت: در ابتدا به روح هشت هزار شهید سرافراز گیلان، شهدای دیار عالمان، عارفان، مجاهدان و مدافعان حریم ولایت درود می‌فرستیم.

مسئول جدید دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس استان گیلان با اشاره به اثرات خدمت در سپاه پاسداران تصریح کرد: در ایام خدمتم قطعاً از وجود علمای گیلانی بهره خواهم برد و درب اتاق خدمتگزاری بنده همواره به روی بسیجیان جهادگر باز خواهد بود و امیدواریم اقدامات و اثرات خوبی از خو به جای بگذاریم.

مسئول سابق دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان نیز در این‌ مراسم اظهار داشت: سالروز تخریب قبور تعدادی از ائمه اطهار(ع) در بقیع را تسلیت عرض می‌کنم و امیدوارم که خداوند به‌زودی جهان اسلام را از شر وهابیت نجات دهد و مدینه منوره مرکز اسلام اصیل ناب محمدی(ص) قرار بگیرد.

حجت‌الاسلام‌ غلامحسن تسخیری با اشاره به دوران حضور خود در سپاه گیلان گفت: امروز دوست و دشمن متوجه قدرت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دنیا شده است زیرا سپاه از قدرت زیادی در مقابل دشمنان برخوردار است و بنده هرآنچه که در این نهاد مقدس انجام داده‌ام را وظیفه می‌دانم و در این راستا هیچ منتی بر نظام و انقلاب نیست.

وی افزود: خداوند را شاکرم که به من توفیق خدمت در سپاه پاسداران را عنایت کرد؛ سپاهی که امام(ره) فرمودند ای کاش من هم یک سپاهی بودم و زمانی‌که سردار سلیمانی به شهادت رسید رهبر انقلاب خطاب به دشمنان گفتند که سیلی سختی دریافت خواهید کرد و سپاهیان چنان عین‌الاسد را کوبیدند که هنوز آمریکایی‌ها در شگفت هستند.

به گزارش بسیج، در پایان مراسم از زحمات حجت‌الاسلام‌ غلامحسن تسخیری تجلیل و حجت‌الاسلام احسان‌الله محمدی به‌عنوان مسئول جدید دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان معرفی شد.

همچنین حکم مسئولیت جدید دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان و تقدیرنامه مسئولیت پیشین توسط حجت‌الاسلام والمسلمین احمدیان معاون امور روحانیون نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قرائت و اعطا شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار