مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران در گفت و گو با «بسیج»:

انقلاب اسلامی برگرفته از مبانی فکری امام (ره) است

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی مازندران گفت که اثرگذاری انقلاب اسلامی در منطقه و جهان برگرفته از مبانی فکری امام (ره) است.
کد خبر: ۹۲۴۵۷۶۶
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۶
حجت‌الاسلام ناصر شکریان‌امیری پیش از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در ساری، ضمن عرض تسلیت به مناسبت  فرا رسیدن ۱۴ و ۱۵ خرداد سالروز رحلت معمار و بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین پانزده خرداد به تبیین و ترویج مبانی فکری حضرت امام خمینی (ره)، اشاره کرد و گفت: نهضت عظیم انقلاب اسلامی مرهون مجاهدت‌ها و فداکاری‌های حضرت امام خمینی (ره) و ملت بزرگ ایران اسلامی است.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی مازندران با بیان اینکه  امام (ره) این انقلاب را با تاسی از فرهنگ عاشورا و با گفتمان مقاومت و پایداری پایه‌گذاری کرده است، افزود:‌عزت و عظمت جمهوری اسلامی مرهون گفتمان عاشورایی و مبانی فکری حضرت امام خمینی (ره) است و اگر این انقلاب امروز در جهان به عنوان یک الگوی موفق در بین ملت‌ها و برخی کشور‌های جهان معرفی شده است حاصل همان مبانی فکری و ایدئولوژی مقاومت و پایداری می‌باشد.

حجت الاسلام شکریان در ادامه با اشاره به گفتمان مقاومت و پایداری جمهوری اسلامی در سال‌های بعد از انقلاب اضافه کرد: امروز محبوبیت جمهوری اسلامی در میان برخی ملت‌ها و دولت‌های منطقه و حتی جهان رو به افزایش است و این مرهون مجاهدت‌ها و فداکاری‌های سرداران نامی این سرزمین همچون سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی و هم رزمان شهیدش در ایجاد جبهه مقاومت و پایداری در منطقه است.

عضو شورای فرهنگی مازندران با تاکید براینکه امروز این جبهه بزرگ‌ترین چالش قدرت‌های پوشالی جهان است که روز به روز سیلی‌های محکم تری از این گفتمان و جبهه می‌خورند، خاطرنشان کرد:اثرگذاری امروز انقلاب اسلامی در منطقه و جهان برگرفته از مبانی فکری حضرت امام خمینی (ره) است.

حجت الاسلام شکریان  گفتمان مقاومت و پایداری حضرت امام خمینی (ره) را به عنوان یک گفتمان غالب در جهان دانست و یادآور شد:  رهبری عظیم الشان انقلاب حضرت آیت الله العظمی الامام خامنه‌ای (حفظه الله) هوشمندانه و خردمندانه  با همین گفتمان جمهوری اسلامی را رهبری می‌کنند و این موفقیت‌ها حاصل همین تفکرات است.

به گفته مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی مازندران اندیشه‌های ناب امام خمینی (ره)  یک بیداری اسلامی در ملت‌های مسلمان منطقه ایجاده کرده است. او در همین رابطه تاکید کرد:حرکت عظیم امام خمینی (ره)  و ایجاد یک نهضت عظیم اسلامی سرآغاز یک تمدن نوین اسلامی است و بسیاری از کشور‌های مسلمان جهان از این نهضت عظیم الگو گرفته اند که تاثیرات آن در منطقه دیده می‌شود.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها