خبرهای داغ:
فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید ناصری خراسان جنوبی گفت: با فرمایش فرماندهی معظم کل قوا مبنی بر مواسات و کمک های مومنانه همگان با تمام توان به این عرصه ورود کردند و با اقدام بزرگ و سراسری رزمایش مواسات و کمک های مومنانه به فرمان مقام معظم رهبری لبیک گفتند.
کد خبر: ۹۲۴۵۹۹۰
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی سردار تناکی فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید ناصری استان، در مراسم سومین مرحله از توزیع بسته های کمک معیشی در شهرستان درمیان، گفت: بعد از سخنرانی فرماندهی معظم کل قوا مبنی بر مواسات و کمک های مومنانه همه تلاش کردند تا با تمام توان در یک رزمایش فراگیر فرمان ایشان را اجرایی کنند لذا همه مردم در سراسر ایران شاهد انجام یک اقدام بزرگ و سراسری در این زمینه بودند که این رزمایش لبیک به فرمان مقام معظم رهبری است.

فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید ناصری خراسان جنوبی بیان داشت: مردم و ملت ایران در بحث رفتار و برخورد در مقابله با ویروس منحوس کرونا خوش درخشیدند چه در بحث رعایت اصول بهداشتی و چه در بحث کمک و یاری افراد آسیب دیده از کرونا که این نشان از فرهنگ اصیل و ارزشمند اسلامی و ایرانی ملت است.

وی با اشاره به نحوه برخورد غرب با بحران کرونا، گفت: غربی که خود را به لحاظ اقتصادی ثروتمند و بی نیاز از دیگران می دانست با فراگیر شدن ویروس کرونا در کشورهایشان فروشگاه ها مورد غارت مردم قرار گرفت و محموله های بهداشتی و ماسک را از یکدیگر می ربودند، در این بحران ذات واقعی فرهنگ غرب برای جهانیان نمایان شد.

سردار تناکی، رسیدن به امنیت پایدار را در محرومیت زدایی و کمک به رفع فقر دانست و گفت: قرارگاه شهید ناصری با فعالیت چند ساله در سطح شهرستان و انجام پروژه های عمرانی نظیر احداث سد و بند خاکی و انجام خدماتی همچون توزیع جهیزیه و بسته های معیشتی بین خانواده های نیازمند به دنبال امنیت پایدار در سطح شهرستان  و منطقه است.

وی در پایان گفت ما برای خدمت رسانی به مردم استان و شهرستان درمیان با کلیه دستگاههای اجرایی و دولتی تعامل و همکاری داریم  تا بتوانیم سهمی در برطرف کردن چهره محرومیت از سطح شهرستان و استان داشته باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها