رئیس سازمان بسیج مداحان سپاه سلمان استان در گفت و گو با «بسیج» عنوان کرد
رئیس سازمان بسیج مداحان سپاه سلمان استان گفت: امام برای حیات دوباره اسلام درست همان راهی را پیمود که رسول معظم(ص) پیموده بود.
کد خبر: ۹۲۴۶۰۳۱
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۹

محمدجواد جامعی، رئیس سازمان بسیج مداحان سپاه سلمان استان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از زاهدان گفت: نیمه خرداد یاد آورقیام ملتی انقلابی که با لبیک به ندای رهبری نوید ظهور اسلامی، بیدار را دادند.

وی افزود: نیمه خرداد یادآور به سوگ نشستن ملت ایران در غم فراق بنیانگذار انقلاب اسلامی و آغازگر نهضت عظیم بیداری اسلامی است و همچنین، یادآور آغاز قیام ملتی مومن و انقلابی در پانزدهم خرداد ماه سال ۴۲ است که؛ با لبیک گفتن به ندای رهبری فرزانه و صدیق از سلاله پاک پیامبر(ص)، ظهورِ «اسلامی بیدار» را نوید دادند و الگوی ایستادگی در برابر رژیم‌های طاغوتی وابسته به اجانب را برای ملت‌های مستضعف جهان ترسیم کردند.
 
جامهی بیان کرد: چراغ راه آن تسلیم ناپذیرى و ایستادگى ملت ایران در راه پُر افتخار خود، مبتنی بر فلسفه و مکتب الهی امام خمینی (ره) بوده است که ملت فهیم ما به آن اعتقاد راسخ دارد.

رئیس سازمان بسیج مداحان سپاه سلمان استان بیان کرد: مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)، در خصوص راه و هدف امام راحل می‌فرمایند، امام برای حیات دوباره اسلام درست همان راهی را پیمود که رسول معظم(ص) پیموده بود، یعنی راه انقلاب را، در انقلاب اصل بر حرکت است، حرکتی هدفدار، سنجیده، پیوسته، خستگی ناپذیر و سرشار از ایمان و اخلاص، در انقلاب به گفتن، نوشتن و تبیین اکتفا نمی‌شود، بلکه پیمودن و سنگر به سنگر پیش رفتن و خود را به هدف رساندن، اصل و محور قرار می‌گیرد، گفتن و نوشتن هم در خدمت همین حرکت در می‌آید و تا رسیدن به هدف یعنی حاکمیت بخشیدن دین خدا و متلاشی ساختن حکومت شیطانی ادامه می‌یابد.

این مسئول در پایان اظهار داشت: در این راستا جامعه مداحان وشاعران بسیجی و خادمیار رضوی و هیئت‌های مذهبی استان سیستان وبلوچستان، ضمن عرض تسلیت به مناسبت سالروز قیام خونین ۱۵ خرداد و رحلت جانسوز امام خمینی(ره) و همچنین تجدید بیعت با مقام معظم رهبری، بار دیگر همراه و همگام با ملت فهیم و مسلمان ایران با آرمان‌های والای امام راحل(ره) و شهدای انقلاب اسلامی، تجدید میثاق می‌کنند.
ارسال نظرات