دبیر جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب اسلامی استان گیلان با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) باعث شد که مستضعفان قدرت گیرند و در برابر ظالمان ایستادگی کنند گفت: امام خمینی(ره) باعث ایجاد وحدت میان مسلمانان شود و با تفکر و اقدامات خود کاری کرد که مسلمانان دنیا دست در دست یکدیگر در برابر مستکبران بایستند.
کد خبر: ۹۲۴۶۱۰۴
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، حجت‌الاسلام مجتبی پوریوسفی صبح امروز در مراسمی در رشت با اشاره به ویژگی‌های ممتاز شخصیتی امام خمینی(ره) اظهار داشت: رهبر کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) توانست عزت و عظمت و اقتدار را به ایران اسلامی برگرداند و مسلمانان ایران را به مسیر سعادت، عزت و رستگاری و حقیقت هدایت کرد.

دبیر جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب اسلامی استان گیلان با بیان اینکه چهاردهم خرداد و روز رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی بسیار روز اندوهناکی بود بیان کرد: لطف خدا باعث شد که مجلس خبرگان رهبری اجازه ایجاد خلل در مسیر انقلاب را ندهد و از این رو خلف شایسته امام(ره) و سلاله پاک فاطمه زهرا(س) را به‌عنوان رهبر جامعه اسلامی معرفی کردند.

وی بارزترین ویژگی شخصیت امام(ره) را شجاعت ایشان توصیف کرد و با بیان اینکه ایشان در برابر مستکبران داخلی و خارجی قاطعانه ایستادگی می‌کردند گفت: شجاعت و قاطعیت و عزت امام خمینی(ره) برگرفته از توکل و ایمان و اعتماد واقعی ایشان به پروردگار بود.

پوریوسفی با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) پس از توکل به خدا به قدرت ملت باور و اتکا داشتند تصریح کرد: اعتقاد امام خمینی(ره) این بود که اتحاد و آگاهی ملت باعث شکست دشمنان می‌شود و در این صورت هیچ قدرتی نمی‌تواند آسیبی به این کشور وارد کند.

دبیر جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب اسلامی استان گیلان افزود: در زمان پیروزی انقلاب اسلامی علاوه بر دشمنان دین خدا برخی از دولت‌های جهان اسلام نیز مخالف وحدت میان مسلمانان بودند زیرا این موضوع باعث ایجاد منافع برای آنها می‌شد اما تفکر امام خمینی(ره) نقش زیادی در بیداری امت مسلمان داشت.

وی با بیان اینکه امام خمینی(ره) باعث شد که تفکر ناب اسلام محمدی به جای اسلام آمریکایی در جامعه احیا شود خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) در برابر تفکر انحرافی جدایی دین از سیاست ایستاد و لازمه استقرار حکومت اسلامی را پیوند میان دین و سیاست دانست و از مردم خواست که به این موضوع توجه ویژه داشته باشند.

پوریوسفی با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) باعث شد که مستضعفان قدرت گیرند و در برابر ظالمان ایستادگی کنند ابراز داشت: امام خمینی(ره) باعث ایجاد وحدت میان مسلمانان شود و با تفکر و اقدامات خود کاری کرد که مسلمانان دنیا دست در دست یکدیگر در برابر مستکبران بایستند.

دبیر جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب اسلامی استان گیلان بیان کرد: امروزه و پس از گذشت 31 سال از رحلت امام خمینی(ره)، مردم در آمریکا به خیابان‌ها آمده و در برابر اقدامات جنایتکارانه دولت این کشور شعار الله‌اکبر سر می‌دهند و نسبت به اقدامات ظالمانه و مستضعف‌کشی در دنیا ایستادگی می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه آمریکایی‌ها خیال می‌کردند قرار است تابستان داغی در سال 97 برای کشور ما رقم بخورد اما برخلاف تصورات باطل آنها هم‌اکنون خودشان گرفتار شدند عنوان کرد: نگاه، فکر و اقدامات امام(ره) مظلومان عالم را نجات داد و امروز بیش از هر زمانی به احیای تفکر ایشان برای نابودی ظالم احتیاج داریم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات