خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه ناحیه همدان در گفت وگو با «بسیج»:

بسیج در سرلوحه قرار دادن سیره عملی زندگی امام (ره) سرآمد جامعه است

جانشین فرمانده سپاه ناحیه همدان با بیان اینکه بسیج در سرلوحه قرار دادن سیره عملی زندگی امام (ره) سرآمد جامعه است، گفت: امام خمینی(ره) در تمامی ابعاد چه شخصی و چه به عنوان رهبر یک ملت و ولی فقیه زمان باید سر لوحه زندگی مردم و مسئولان قرار گیرد.
کد خبر: ۹۲۴۶۱۹۲
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۸

بسیج در سرلوحه قرار دادن سیره عملی زندگی امام (ره) سرآمد جامعه استسرهنگ اکبر یونسی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با تسلیت ایام ارتحال امام خمینی(ره) اظهار داشت: امام (ره) معمار کبیر انقلاب اسلامی و سیاستمدار آگاه بر شئون ملت و کشور با تمام ویژگی‌های یک رهبر انقلابی مسیری برای انقلاب با هدف مسیر تکاملی انقلاب و چگونگی ارتباط و تعامل با ملل مسلمان جهان ترسیم فرمودند که استمرار بر آن اصول و اهداف آینده روشن و درخشانی را برای انقلاب اسلامی رقم می‌زند.

وی افزود: در گفتمان امام(ره) عدالت و اخلاق و اصالت حق بر پایه اسلام ناب و مبارزه با استکبار و ظلم و حمایت از مظلوم نمود علمی و عینی دارد و مردم در اندیشه‌های امام راحل جایگاه ویژه‌ای دارند طوری که امام(ره) بزرگوار به همه مسئولین نظامی در رابطه با خدمت به مردم تاکید دارند و می‌فرمودند که مسئولین از طبقات متوسط و پایین جامعه باشند و با دردهای مردم آشنا باشند.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه همدان با بیان اینکه بسیج در سرلوحه قرار دادن سیره عملی زندگی امام (ره) سرآمد جامعه است، گفت: امام خمینی(ره) در تمامی ابعاد چه شخصی و چه به عنوان رهبر یک ملت و ولی فقیه زمان باید سر لوحه زندگی مردم و مسئولان قرار گیرد.

وی ادامه داد: برای حفظ نظام و انقلاب راه امام(ره) باید گوش به فرمان و هدایت پدرانه رهبر فرزانه انقلاب امام خامنه‌ای(مد ظله العالی) مسیر را ادامه دهیم تا انقلاب به دست صاحب اصلی خود یعنی امام زمان(عج) برسد و در این میان بسیج و بسیجیان همیشه سرآمد جامعه بوده و خواهند بود.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات