اصحاب رسانه استان اردبیل با صدور بیانیه‌ای ایجاد و تحکیم قدرت جهانی جهت تشکیل تمدن اسلامی را محصول گفتمان حضرت امام خمینی(ره) دانستند.
کد خبر: ۹۲۴۶۱۹۵
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۱

تحکیم قدرت جهانی برای تشکیل تمدن اسلامی محصول گفتمان امام راحل(ره) است

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، اصحاب رسانه و مطبوعات استان اردبیل در بیانیه‌ای با تسلیت سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره) و واقعه خونین ۱۵ خرداد، ایجاد و تحکیم قدرت جهانی جهت تشکیل تمدن اسلامی را محصول گفتمان حضرت امام خمینی(ره) دانستند.

در این بیانیه آمده است؛

ما اصحاب رسانه استان اردبیل اعلام می‌داریم؛ به‌رغم گذشت ۳۱ سال از ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و ۵۷ سال از واقعه خونین ۱۵ خرداد، پیوند ولایت‌مداری و دینی ملت بزرگ ایران اسلامی با ولایت فقیه، قرن حاضر را به قرن سقوط ابرقدرت نماها و عروج قرن تمدن اسلام ناب محمدی(ص) که آرزوی حضرت امام(ره) بود مبدل کرده است.

و این دست آورد مهم به‌دست نیامد مگر با نهضت بزرگ و حماسه‌ساز حضرت امام خمینی(ره) که با اراده حق‌جویانه و ظلم ستیز خود یک روحیه الهی و نبوی را به ملت ستم‌دیده و تحت سلطه استکبار ارمغان داد و افکار و اندیشه‌های بزرگ انسان‌ها را برای تشکیل یک تمدن الهی و اسلامی به حرکت درآورد.

این نهضت بزرگ و الهی با مهندسی هوشمندانه و شگفت انگیز و خلاقانه خود مبانی دینی و آموزه‌های آن را با توجه به مقتضیات زمان جهت رهایی از نظام سلطه برای جهانیان هدیه کرد و با این نسخه زندگی ربانی، قانون فروپاشی دوقطبی سلطه‌گران جهانی را برای بشریت ارائه کرد.

پس از رحلت ملکوتی حضرت امام(ره)، ولی و نائب برحقش حضرت امام خامنه‌ای(مدظله العالی) همان گفتمان را گسترش دادند و نفوذ انقلاب اسلامی را هم از تحریف و انزوا نجات داده و عمق بخشی جهانی آن را افزودند.

با این حرکت در هندسه جهانی تمدن دینی را برای مردم جهان نشان داده و آنها را بیدار نمودند تا در مقابل قدرت‌های استکباری بایستند و بشریت طعم یک زندگی معنوی و انسانی را با توجه به آموزه‌های دینی بچشد و این واقعیت را حتی دشمنان هم نمی‌توانند کتمان کنند.

تحکیم و ایجاد قدرت جهانی جهت تشکیل تمدن اسلامی محصول گفتمان حضرت امام خمینی(ره) بوده و لازم است تا براساس وصیت نامه الهی و سیاسی حضرت امام(ره)، مجلس شورای اسلامی، دولت، شورای نگهبان و قوه قضاییه اجازه ندهند تا رسانه‌ها و مطبوعات از اسلام و مصالح کشور منحرف شوند.

ما اصحاب رسانه استان اردبیل با دعوت ازمردم شهیدپرور و اقشار مختلف مردم برای حضور حماسی در آئین گرامیداشت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) و قیام پانزده خرداد دوباره تجدید میثاق خود را با ولی فقیه و شهیدان و آرمان‌های آنها اعلام می‌داریم و تا آخرین قطره خونمان از انقلاب اسلامی وخون شهدا پاسداری خواهیم کرد.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار