خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج مداحان سپاه استان قم:
بختیاری با اشاره به فرازی از سخنان رهبر انقلاب گفت:مقام معظم رهبری در فرمایشات‌شان میفرمایند: اگر معنویت امام نبود نمی‌توانستیم پیروز شویم؛ لذا "امام قلب تپنده جهان اسلام بود".
کد خبر: ۹۲۴۶۲۷۳
|
۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۰
 
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، اکبر بختیاری مسئول سازمان بسیج مداحان و مدیران هیئات مذهبی سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) استان قم در مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) در مسجد حضرت قائم حوزه شهید ابراهیمی قم واقع در منطقه یزدانشهر ،گفت: اگر معنویت امام خمینی نبود ما نمی‌توانستیم در مسائل و مشکلات کشور پیروز شویم چرا که امام هم می‌ترسید و هم نمی‌ترسید.
 
وی افزود: امام خمینی (ره) از خدا میترسید و از غیر خدا هیچ ترسی نداشت، امام از حقوق مردم مظلوم می‌ترسید، ولی از آمریکا و استکبار جهانی ترسی به دل نداشت و دهان استکبار را به خاک مالید و رژیم ۲۵۰۰ ساله را به زباله دان تاریخ فرستاد.

بختیاری در ادامه بیان نمود: به همین خاطر است که مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای در فرمایشات‌شان میفرمایند: اگر معنویت امام نبود نمی‌توانستیم پیروز شویم؛ لذا "امام قلب تپنده جهان اسلام بود".

در ادامه مراسم، گروه سرود "رایه الهدی" پایگاه مقاومت بسیج امام رضا (ع) حوزه شهید ابراهیمی در وصف امام خمینی (قدس سره) و آرمان‌های انقلابی و بین المللی ایشان، "فلسطین" به اجرای سرود پرداخت.

انتهای پیام/الف-جهاندیده
ارسال نظرات
پر بیننده ها