رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان در گفت و گو با «بسیج »مطرح کرد:
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: برگزاری مراسم محوری ارتحال امام خمینی(ره) نمایانگر شور و دلبستگی همیشگی مردم به رهبر کبیر انقلاب و جریان عظیم ۱۵ خرداد است.
کد خبر: ۹۲۴۶۳۲۰
|
۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۱
عباس صفدری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از زاهدان گفت: برگزاری مراسم محوری ارتحال امام خمینی(ره) نمایانگر شور و دلبستگی همیشگی مردم به رهبر کبیر انقلاب و جریان عظیم ۱۵ خرداد است.
 
وی افزود: با توجه به محدودیت‌های پیش آمده به دلیل ویروس کرونا با رعایت فاصله اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی، مراسم گرامیداشت سی و یکمین سالگرد بنیانگذار جمهوری اسلامی در حسینیه عاشقان ثارالله شهرستان زاهدان برگزار شد.

صفدری بیان کرد: شخصیت امام خمینی(ره) در تاریخ اسلام بی‌نظیر است و ایشان شخصیت منحصربه فردی در تاریخ معاصر هستند که معرفی و تبیین شخصیت بی نظیر ایشان در جامعه از وظایف ماست.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: فعالیت‌های مرتبط با این دو مناسب مهم ارتحال ملکوتی امام راحل و قیام ۱۵ خرداد در واقع برنامه‌ریزی در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به کمک همه دستگاه‌های فرهنگی و اجرایی و ظرفیت‌های مردمی صورت گرفته است.
 
این مسئول اظهار داشت: اولاً در بخش فضای مجازی فعالیت‌های بسیج صورت گرفته مسابقات مقاله نویسی مبتنی بر وصیت نامه سیاسی الهی حضرت امام برنامه‌های فرهنگی هنری متنوعی که طراحی شده و اینکه مراسم محوری در مناطق سفید استان به لحاظ تصمیماتی که ستاد شهرستانی مقابله با ویروس منحوس کرونا صورت گرفته انشاالله در نقاطی که دارای وضعیت سفید هستند مراسم محوری ظرف این چند روز یعنی سیزدهم و چهاردهم و پانزدهم خرداد به صورت وسیع با رعایت موازین بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار خواهد شد.
ارسال نظرات