خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه چالدران:

امام خمینی نسبت به پدیده کاخ نشینی تذکر داده اند

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه چالدران گفت: امام خمینی نسبت به پدیده کاخ نشینی تذکر داده اند، بنابراین باید هوشیار باشیم.
کد خبر: ۹۲۴۶۳۸۸
|
۱۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۳۹

 حجت الاسلام حلمی امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در چالدران، اظهار کرد:حضرت امام(ره) در وصیت نامه خود تاکید دارند مسئولینی که انتخاب می شوند چه نمایندگان و چه رئیس جمهور از طبقه‏ متوسط به پایین جامعه باشند؛ که محرومیت و مظلومیت مستضعفان و محرومان جامعه را لمس کرده و در فکر رفاه آنان باشند، نه از سرمایه‏ داران و زمین خواران و صدرنشینان مرفه و غرق در لذات و شهوات که تلخى محرومیت و رنج گرسنگان و پابرهنگان را نمى‏توانند بفهمند.

وی تصریح کرد: پدیده کاخ نشینی و اشرافیگری یکی از آفت هایی است که امام خمینی (ره) همواره درباره آن به مسئولان گوش زد می کردند و آنها را نسبت به این امر هوشیار می کردند تا در خواب غفلت قرار نگیرند و فاصله بین مردم و مسئولان افزایش پیدا کند.

این مسئول گفت: اکنون نیز پس از گذشت سال‌ها برای جلوگیری از خوی اشرافیگری در میان مسئولان کشور  نیاز به بازخوانی سخنان گوهربار رهبر کبیر انقلاب در این زمینه حس می شود تا تهدیداتی که ممکن است به واسطه رواج صفت اشرافیگری کشور را تهدید کند، فراموش نشود.

وی گفت: در نگاه به زندگی شهید رجایی متوجه می شویم که زندگی نزدیک به مردم داشت، در حالی که برخی مسئولان از مردم فاصله گرفته اند، لذا در مدیریت جامعه ما بین معیارها و اندیشه های امام (ره) هنوز فاصله وجود دارد، برخی سیاست‌ها باعث به وجود آمدن مشکلاتی در کشور همچون فقر، حاشیه نشینی، فساد و مسائل دیگر و دوری مسئولان از زندگی مردم شده است.

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار