خبرگزاری بسیج: فرمانده سپاه ناحیه پیشوا ، در پیامی سالروز ارتحال ملکوتی معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) را تسلیت گفت .
کد خبر: ۹۲۴۶۴۴۴
|
۱۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۴

به گزارش روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه پیشوا؛ سرهنگ پاسدار غلامرضا نجفی فرمانده سپاه ناحیه پیشوا ، در پیامی سالروز ارتحال ملکوتی معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) را تسلیت گفت .

 در این پیام آمده است :

 چهاردهم خرداد ماه،سالروز عروج بزرگ مردی از جنس صداقت و‌ درایت است که با تکیه بر نیروی ایمان، باور درونی، قدرت الهی و با تاَسّی از فرهنگ عظیم ولایی و نبوی در مقابل ظلم و ستم ایستاد و قدمی عقب نشینی نکرد.

آن امام عادل و خداجو با پیروی از آموزه های مکتب انسان ساز نبوی و‌ نهضت سرخ حسینی،بیداری و آگاهی ملت ها و مردم ستمدیده را سرلوحه مبارزات و تحرکات انقلابی خود قرار داد. امام راحل با مبارزه همه جانبه با رژیم ستمشاهی و اربابان زر و زور و مقابله با استکبار جهانخوار، الگویی برای همه آزادی خواهان و ظلم ستیزان در جهان محسوب و به عنوان نقطه امید مظلومان و ستمدیدگان قلمداد می شود.

اینجانب سالگرد عروج ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) را به ملت بزرگ ایران به ویژه مردم انقلابی و همیشه در صحنه شهرستان پیشوا تسلیت و تعزیت عرض میکنم و توفیق و عزت همگان را از خداوند سبحان مسالت دارم.

 

ارسال نظرات