خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه بهار با اشاره به فاصله ایجاد شده بین نسل جوان با امام راحل گفت: باید با برنامه‌ریزی‌های دقیق نسل جوان را با شالوده فکری و اندیشه امام(ره) آشنا کنیم.
کد خبر: ۹۲۴۶۵۰۷
|
۱۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۸

باید با برنامه‌ریزی‌های دقیق نسل جوان را با شالوده فکری و اندیشه امام(ره) آشنا کردسرهنگ مهدی هندی ورکانه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار با تسلیت ارتحال امام خمینی(ره) با اشاره به برگزاری برنامه‌های فرهنگی در بستر فضای مجازی به‌مناسبت این ایام اظهار داشت: از جمله این برنامه‌ها می‌توان به برنامه‌هایی همچون برگزاری کرسی‌های تلاوت قرآن کریم در مساجد پرجمعیت شهرستان با بهره‌گیری از اساتید مطرح قرآنی، اعزام گروه‌های جهادی پزشکی با حضور روانشناسان و کارآفرینان برتر در منطقه مهاجران و راه‌اندازی ایستگاه‌های صلواتی در میدان آزادگان و گلزار شهدای بهار و توزیع بسته‌های بهداشتی و محلول‌های ضدعفونی کننده برای مردم اشاره کرد.

وی افزود: برگزاری مسابقه در فضای مجازی از صحیفه امام(ره)، فضاسازی و نصب بنر در سطح شهر، توزیع بسته‌های معیشتی به تعداد ۱۰۰ بسته در شهر لالجین و همچنین توزیع بسته توزیع غذای گرم به تعداد ۱۵۰ بسته در شهر صالح‌آباد از برنامه‌های شاخص سپاه ناحیه بهار به مناسبت رحلت امام(ره) بود.

فرمانده سپاه ناحیه بهار عنوان کرد: امام راحل دارای شخصیتی بسیار بزرگوار، متین، صاحب فنون و در اکثر مباحث علمی بودند و از بارزترین ویژگی ایشان ظلم‌ستیزی، توکل به خدا و با مردم بودن است.

وی با اشاره به فاصله ایجاد شده بین نسل جوان با امام راحل ادامه داد: باید با برنامه‌ریزی‌های دقیق نسل جوان را با شالوده فکری و اندیشه امام(ره) آشنا کنیم.

هندی ورکانه عنوان کرد: این کار با تشویق این نسل به مطالعه آثار ایشان و شرح و تبیین آنها محقق می‌شود و حتماً باید در این زمینه از امکانات روز دنیا نیز نهایت استفاده را ببریم تا نسل کنونی حتماً با اندیشه‌های والای امام راحل آشنا شوند.

وی ادامه داد: اهداف امام خمینی(ره) از تلاش برای به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی ایران ظلم ستیزی و محافظت از شرع مقدس بود که به سرعت توسط حکومت دست نشانده غرب به زوال و نابودی نزدیک می‌شد و مردم را به ستوه آورده بود.

فرمانده سپاه ناحیه بهار تصریح کرد: این شخصیت الهی متعلق به کل جهان است و هر انسان آزاده‌ای ایشان را به عنوان یک الگو و مرجع قبول دارد و در کل جهان محترم است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی به حول و قوه الهی جایگاه بسیار مطلوبی را به دست آورده است و خار چشم دشمنان و یاور مظلومان جهان است، گفت: دشمنان ایران اسلامی از این انقلاب شکوهمند بسیار خشمگین هستند و مظلومان عالم نیز به این انقلاب دلگرم و خوش‌بین هستند.

هندی ورکانه عنوان کرد: در بسیاری از زمینه‌ها صدور انقلاب انجام شده است و هم اکنون این جریان ادامه دارد اما همچنان جای کار وجود دارد و باید با تصمیم‌ها و اقداماتی سنجیده در سایر زمینه‌ها نیز بتوانیم انقلاب را به کل جهان صادر کنیم تا مظلومان عالم به راحتی بتوانند از مزایای آن استفاده کنند و حق خود را از ظالمان زمانه بگیرند.

وی خاطرنشان کرد: از آنجایی که جانشین خلف امام راحل یعنی مقام معظم رهبری بسیار با تدبیر عمل کرده‌اند می‌توان گفت که در راستای تحقق اهداف انقلاب حرکت می‌کنیم و باید دولت و سایر قوا نیز در راستای رسیدن به این اهداف تلاش خود را چند برابر کنند که به زودی به این هدف نائل شویم.

فرمانده سپاه ناحیه بهار تصریح کرد: رمز پیروزی انقلاب اسلامی ایران خدامحوری، خدامداری و مبارزه با ظالم است و با تشریح و تبیین اصول می‌توان به این راه ادامه داد.

وی ادامه داد: از آنجایی که نسل کنونی از نزدیک امام(ره) را ندیده‌اند و فقط آثاری از ایشان را پیش روی خود می‌بیند، هر گونه تحریف در بیانات و کلمات ایشان می‌تواند باعث دوری این نسل از این مرد خدا شود و دشمنان قرآن و اسلام را به اهداف خود نزدیک‌تر کند.

هندی ورکانه اظهار داشت: استکبارستیزی از شاخصه اصلی امام راحل تا آخرین روز عمر شریفشان بود و نترسیدن از ظالم و مستکبر را به هر بهایی ادامه می‌دادند تا اینکه حرف حق اسلام را به کرسی بنشانند.

وی با اشاره به آغاز به کار مجلس یازدهم تصریح کرد: در این راستا مردم کار خود را انجام دادند و اکنون باید نمایندگان منتخب با سرلوحه قرار دادن اهداف امام خمینی(ره) از هیچ تلاشی برای بالا بردن جایگاه ایران اسلامی دریغ کنند و ضمن تعامل سازنده با دولت وظیفه ذاتی خود را که قانونگذاری و نظارت بر اجرای آن است را به خوبی انجام دهند تا با این کار شرمنده امام خمینی(ره)، شهدا و مردم همیشه در صحنه نخواهند بود و دشمنان را بار دیگر ناامید خواهند کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات