خبرهای داغ:
فرمانده سپاه اشنویه:

استکبارستیزی مهم‌ترین خصیصه امام بود

فرمانده سپاه اشنویه گفت: استکبارستیزی یکی از مهم‌ترین خصیصه‌های حضرت امام بود که باید از ایشان الهام بگیریم.
کد خبر: ۹۲۴۶۶۱۶
|
۱۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۹

 سرهنگ پاسدار علی حسینی امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ارومیه، اظهار کرد: امام خمینی تنها کسی بودند که در مقابل اسلام آمریکایی ایستادگی و مقاومت کردند به طوری که ایشان مظهر و مصداق روشن خدا محوری بودند.

وی ادامه داد: حضرت امام تمام جلوه‌های نفسانی را کنار زده بودند و هیچ گاه رضای مخلوق را بر رضای خدا مقدم نمی‌دانستند و همیشه به فکر نیازمندان بودند.

این مسئول خاطرنشان کرد: آنهایی که محضر ایشان را درک کرده بودند بر این امر مهم اعتراف کرده‌اند که امام در تمام فراز و نشیب‌ها حتی یک لحظه هم دچار استرس و اضطراب نشدند چرا که همه اعمال و کارهای ایشان برای خدا بود و در تمام امورات بر خداوند متعال توکل می‌کردند.

فرمانده سپاه اشنویه خاطرنشان کرد: حضرت امام با توکل بر خدا در برابر انبوه مشکلات و مصائب ایستادند و به خود تزلزل راه ندادند بنابراین طبق فرموده امام برای اینکه آسیبی به مملکت نرسد همیشه باید تابع ولایت فقیه باشیم.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب برای پیاده‌سازی افکار و اندیشه‌های حضرت امام تلاش می‌کنند، اظهار کرد: در برهه کنونی تبعیت از ولی امر مسلمین می‌تواند ما را از بسیاری مشکلات برهاند.

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار