معاون بسیج مساجد و محلات سپاه روح الله :

لزوم تلاش برای ایجاد مسجد در تراز انقلاب اسلامی/اجرایی نمودن بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی وظیفه ارکان مساجد

خلجی معاون بسیج مساجد و محلات سپاه روح الله با اشاره به اینکه مسجد منزل و محل انسجام وهم افزایی جوانان مؤمن وانقلابی است گفت: مساجد روحیه خدمت رسانی در سایه تعامل اقشار مختلف مردم در سطح جامعه به ویژه محرومیت‌زدایی برای مستضعفین را فراهم می‌آورد.
کد خبر: ۹۲۴۶۸۸۶
|
۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۸

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سرهنگ پاسدار محسن خلجی معاون بسیج مساجد و محلات سپاه روح الله همزمان با بازگشایی مجدد مساجد در شهر های استان در جمع خبرنگاران گفت: باید حرکت های انقلابی در سطح جامعه به‌صورت جهش پیشتازانه از سوی مساجد انجام شود.

خلجی با اشاره به اینکه مسجد منزل و محل انسجام وهم افزایی جوانان مؤمن وانقلابی است اظهار کرد: مساجد روحیه خدمت رسانی در سایه تعامل اقشار مختلف مردم در سطح جامعه به ویژه محرومیت زدایی برای مستضعفین  را فراهم می آورد.

وی با تاکید بر اینکه جوانان مؤمن وانقلابی باید برای ایجاد و بسترسازی مسجد در تراز انقلاب اسلامی پیشگام و پیش قدم شوند ادامه داد: چراکه جوانان موتور محرک انقلاب هستند و باید از این ظرفیت ارزشمند نهایت بهره برداری را برد.

معاون بسیج مساجد و محلات سپاه روح الله بیان کرد: مسجد نقش اساسی و بی بدیل در پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری پیامبرگونه امام خمینی(ره) داشت و خداوند باتوجه به نیازهای همه جانبه بشریت، این ظرفیت غنی و بی نهایت را در اختیار بندگان خود قرار داد.

وی افزود: مسجد اولین و آخرین نهاد تأسیس شده در عالم دنیا با بیشترین تاثیرگذاری است و مسجد خنثی و بدون تاثیرگذاری در جامعه اسلامی معنایی ندارد و ما چیزی مابین حق و باطل نداریم و حد وسط مفهومی نخواهد داشت .

خلجی با بیان اینکه مسجد اصلی ترین سنگر انقلاب اسلامی و دارای جایگاه رفیع و ارزشمندی در اعتلا و پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی دارد بیان کرد: مساجد به مثابه صدفی هستند که گوهرانی همچون شهدا را درخود جای داده است و هدف اصلی مساجد تربیت جوانانی مؤمن وانقلابی با سرشتی پاک و اخلاص گونه در سطح جامعه اسلامی است.

معاون بسیج مساجد و محلات سپاه روح الله  اظهار کرد: وظیفه همه ارکان مساجد است که فرامین رهبر معظم انقلاب در راستای بیانیه گام دوم انقلاب را به صورت جهادی و انقلابی در سطح مساجد اجرایی کنند.

وی ادامه داد: باید قدر و ارزش مساجد را بیش از گذشته دانست چراکه تجربه گرفتاریهایی نظیر ویروس منحوس کرونا ثابت کرد مساجد اسلام بیش از هر دوره ای یاری رسان مردم مسلمان هستند.

خلجی خاطرنشان کرد: پیشکسوتان و خادمان عزیز در مساجد باانتقال تجارب ارزشمند خود به جوانان ، زمینه اجرایی شدن فرامین رهبر معظم انقلاب در خصوص بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و ایجاد مساجد در تراز انقلاب را فراهم کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات