مدیر کل بهزیستی مازندران گفت : با مشارکت دستگاه‌های اجرایی و بسیج توانستیم در سال گذشته بیش از ۸۰۰ واحد  مسکونی را به جامعه هدف سازمان واگذار کنیم.
کد خبر: ۹۲۴۷۰۷۵
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۵
با مشارکت بسیج۸۰۰ واحد مسکونی در سال گذشته به مددجویان واگذار شد
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران به نقل از  روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان مازندران، فرزاد گوهردهی مدیر کل بهزیستی مازندران در جلسه‌ای که با حضور حبیب‌زاده مدیر عامل موسسه تامین مسکن بسیجیان کشور،  ساداتی معاون فنی، غیاثی معاون ساخت و علاءالدینی معاون مسکن و اشتغال بهزیستی در این اداره کل برگزار شد، گفت: تامین مسکن مددجویان بهزیستی یکی از مهمترین برنامه‌های اجرایی سازمان در جهت توانمند‌سازی گروه‌های هدف است.

دکتر گوهردهی با بیان اینکه بسیج همواره یکی از نهاد‌های همراه و همسو با اهداف محرومیت زدایی در کنار بهزیستی، اقدامات به موقع و شایسته‌ای در هنگام بروز بحران‌ها داشته است، متذکر شد:  سازمان بهزیستی با استفاده از پتانسیل  سایر دستگاه‌های حمایتی در طول سال‌های گذشته توفیقات بسیار ارزشمندی را بدست آورده است.

مدیر کل بهزیستی استان مازندران خاطرنشان کرد:  بی تردید مشارکت بسیج در راستای تحقق آرمان‌های سازمان بهزیستی توفیقات ارزشمندی را به همراه خواهد داشت همچنان که با مشارکت دستگاه‌های اجرایی و بسیج توانستیم در سال گذشته بیش از ۸۰۰ واحد  مسکونی را به جامعه هدف سازمان واگذار کنیم.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها