خبرهای داغ:

اساتید دانشگاه آزاد اسلامی استان، اقدامات غیرانسانی حکومت آمریکا را محکوم کردند

بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی در محکومیت اقدامات غیر انسانی ایالات متحده آمریکا بیانیه صادر کردند.
کد خبر: ۹۲۴۷۵۸۱
|
۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی در محکومیت اقدامات غیر انسانی ایالات متحده آمریکا و همراهی با جنبش نفس بیانیه صادر کردند.

 در این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَلَقَدْ كَرَّمْنَا بَنِي آدَمَ وَحَمَلْنَاهُمْ فِي الْبَرِّ وَالْبَحْرِ وَرَزَقْنَاهُمْ مِنَ الطَّيِّبَاتِ وَفَضَّلْنَاهُمْ عَلَى كَثِيرٍ مِمَّنْ خَلَقْنَا تَفْضِيلًا

محققا ما فرزندان آدم را بسیار گرامی داشتیم و آنها را (بر مرکب) در برّ و بحر سوار کردیم و از هر غذای لذیذ و پاکیزه آنها را روزی دادیم و آنها را بر بسیاری از مخلوقات خود برتری و فضیلت کامل بخشیدیم   (اسراء آیه 17).

خداوند متعال به انسان کرامت بخشیده و او را مکلف کرده است تا با به فعلیت رساندن استعدادهای الهی خود جلوه تمام نمای خداوند متعال بر روی زمین گردد،  تحقق این مسیر الهی مستلزم وجود بینش و نگاه الهی به تمامی موجودات و پدیده‌ها و نظامات اجتماعی است.

 اندیشه لیببرالیسم با سردمداری ایالات متحده آمریکا جهان بینی مادی را جایگزین جهان بینی الهی کرده و بر این اساس به تمامی پدیدها به دید ابزار می‌نگرد و بسی جای تاسف است که به انسان نیز به دیده ابزار می نگرد و جان انسان ها تا جایی برای او متحرم است که تامین کننده منافع ایشان باشد.

 بر همین اساس در سراسر دنیا آتش ظلم و جنگ افروزی را بر افروخته و دست خود را به خون میلیون ها انسان آغشته است و این نشان دهنده ماهیت ضد انسانی این رژیم می باشد، امروز شاهد هستیم که شهروندی سیاه پوست زیر فشار تروریسم نژادی آمریکا توان نفس کشیدن ندارد و مظلومانه جان خود را از دست می دهد و همین امر اعتراضات عمومی را نه فقط در آمریکا بلکه در سراسر جهان در پی داشته است.

ما اساتید بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان غربی نیز ضمن اعلام انزجار از این عمل ضد انسانی رژیم ایالات متحده آمریکا تقاضا رسیدگی به تضییع حقوق بشر در این ایالات را داشته و به شدت این اقدام غیر انسانی را محکوم می‌کنیم. و امیدواریم با شکوفایی تمدن نوین اسلامی به رهبری مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) و اتصال آن به قیام مهدی موعود(عج) جهان از این ظلم و استکبار رهایی یابد. ان شاء الله

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار