خبرهای داغ:
امام جمعه شاهرود گفت: همه دستگاه‌های زیر مجموعه نظام باید مبارزه با فساد را از درون دستگاه مربوطه آغاز کرده و اجازه ندهند پرونده‌های قضایی تشکیل شود.
کد خبر: ۹۲۴۹۹۸۴
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۶
مبارزه با فساد از درون دستگاه های اجرایی آغاز شود/قوه قضاییه نقطه امید مردمبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت‌الاسلام والمسلمین عباس امینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شاهرود در حسینیه اعظم مدرسه قلعه این شهر با بیان این که قوه قضاییه در ماه‌های گذشته برنامه‌های خوبی برای مبارزه با فساد آغاز کرده اظهار کرد: این قوه اکنون به نقطه امید مردم تبدیل شده است.
امام جمعه شاهرود افزود: یکی از کار‌های خوب قوه قضاییه شروع مبارزه با فساد از درون خود دستگاه است.
وی با بیان این که این تلاش انقلابی موجب شده تا در مردم احساس عدالت ریشه بدواند، گفت: با آغاز این حرکت مهم، سفارش، پول و نفوذ در روند پرونده‌ها تاثیری نخواهد داشت.
امام جمعه شاهرود گفت: همه دستگاه‌های زیر مجموعه نظام باید مبارزه با فساد را از درون دستگاه مربوطه آغاز کرده و اجازه ندهند پرونده‌های قضایی تشکیل شود.
وی به آغاز هفته افشای حقوق بشر آمریکایی هم اشاره کرد و افزود: مردم ایران از سال ۳۲ به این امر واقف هستند که نزد آمریکایی‌ها بشر اصلا مهم نیست، امروز مردم این کشور هم این نکته را فهمیده و دنبال احقاق حقوق هستند.
وی جامعه آمریکا را ناهمگون خواند و گفت: قدرت نرم و سخت این کشور دچار افول شده، اما مسوولان این کشور با رذالت هر چه بیشتر هنوز با شعار حقوق بشر به تحریم ملت‌های آزاده دیگر کشور‌ها اقدام می‌کنند.
امام جمعه شاهرود به روز ولادت حضرت فاطمه معصومه (ع) و روز دختر هم اشاره کرد و افزود: اگر خواهان جامعه ایده آل در آینده هستیم باید در تربیت دختران امروز تلاش بیشتر کنیم.
امینی سالروز شهادت دکتر مصطفی چمران را یادآور شد و گفت: آن شهید با درایت و بصیرت بالایی که داشت همه امکانات موجود در غرب را رها کرده و به کمک مسلمانان و هموطنانش شتافت.
وی به خروج برخی دانشمندان از کشور اشاره کرد و گفت: این افراد که با پول این مردم درس خوانده و به مراتب بالاتر رسیده اند، به شهید چمران تاسی کرده و خدمت به مردم کشور را پیشه کنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها