خبرهای داغ:
رییس شرکت تک پرس در گفتگو با خبرگزاری بسیج گفت: به دلیل تقاضای زیاد در عرضه تولیدات با کیفیت و راه اندازی خط تولید جدید تا پایان تابستان بیش از ۱۴۰ نفر مشغول به کار خواهند شد.
کد خبر: ۹۲۵۰۴۴۰
|
۰۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۸

قزوین - خبرگزاری بسیج: تولید داخل با نگاه جهادی در بدترین شرایط مقاومت کرده و با تکانه های خارجی و تحریم ها به سمت فروپاشی پیش نمی رود، جانباز جنگ تحمیلی و یادگار شاخ شمیران بازی دراز که سوادخواندن نوشتن ابتدایی دارد اما بزرگی و بصیرت نیروی انقلابی ظرفیت هزاران دانشگاه را در خود جای داده، با کارگری و یک پرس شروع به کار می کند امروز شرکت تک پرس با تولید با کیفیت داخلی و انبوه به جرگه صادرکننده های محصول ایرانی پیوسته است، خبرگزاری بسیج گفتگویی با میرزایی صاحب شرکت تک پرس انجام داده که قسمت اول از نظر مخاطبان می گذرد.

 

آقای میرزایی نگاه انقلابی به کارگر و کارفرما چه تفاوتی با غیر انقلابی دارد؟

 

در نگاه جهادی و انقلابی هیچ کس جز خدا صاحب ثروت و سرمایه نیست. هرچه در دنیا دارید متعلق به دنیاست و شما چیزی را با خود به قیامت نمی برید. در نگاه جهادی هرآن چه که با تلاش شما تولید نان حلال و روزی برای مردم کند ذخیره آخرت شماست. کارفرما معنی ندارد، کار جوهر مرد و انقلاب بوده کسی که در جایگاه خود تلاش و کار نکند نمی تواند دم از جهاد وتولید بزند.
من کارگر کارگران تک پرس هستم.در نگاه ما جانبازان و رزمندگان همه پیشرفت ها از کار شروع می شود. آن چه که مهم است نیروی انسانی بوده که رنج تولید و نان حلال را به جان می خرد، کارفرمایان و مدیران همه سمت های دنیوی هستند که به صورت امانت در اختیار ما قرارداده شده و بزودی بار سفر می بندیم و پرواز را تجربه خواهیم کرد.

اعتقاد شدید شما به شهدا از چه چیزی ناشی می شود؟
من سرباز کوچک انقلاب بودم، درد و رنج و تکه پاره شدن جوانان را در جبهه ها دیدم،می دانم که هنگام پرواز قافله های نور جز خدا کسی نمی توانست آن شکوه را عیان کند. من عاشق شهید شیرودی هستم،غرب کشور عاشق شیرودی بوده و خواهد بود. من با توکل به خدا و توسل به شهدا وارد تولید شدم. شهید عظمت یک ملت برای ماندن است. شهید بزرگترین قربانی عالم برای خداست. چرا معتقد نباشیم. شهدا با جان خویش وظیفه خود را انجام دادند ما هم در جنگ اقتصادی با تلاش تدبیر جان خود به پیش برویم.

چند نفر در حال حاضر در شرکت تک پرس مشغول به کار هستند؟

 

امروز ۷۰نفر مشغول به کار هستند و با توجه به پیشرفت شرکت در صادرات و تصاحب بازار داخلی تا پایان تابستان به ۲۰۰نفر خواهد رسید.یعنی ۱۴۰موقعیت شغلی برای جوانان و اقشار مختلف ایجاد می شود.
سالانه بیش از ۵۰۰میلیون تومان حق بیمه به تامین اجتماعی پرداخت می شود. بزرگ ترین لذت برای من کار و تلاش است.لبخند و رضایت بر لبان کارگران و خانواده هایشان توشه اصلی بنده در آخرت است.

 

کیفیت کار و تولید شرکت تک پرس را چگونه ارزیابی می کنید؟

 

شرکت تک پرس چون با نگاه جهادی و الهی به پیش می رود از نظر تولید با کیفیت تر از تولیدات مشابه در ژاپن و سایر کشورها عرضه می کند، بیل با مارک ژاپن ۳۵۰هزار تومان در بازار بوده که همان محصول با کیفیت و استحکام بهتر توسط شرکت تک پرس تولید می شود و با قیمت ۵۰هزار تومان در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرد. تنها ضعف ما در زمینه تبلیغات رسانه ای می باشد که سپاه پاسداران برای تقویت تولید داخل به کمک ما آمده و توانستیم با صدا و سیما مرتبط شویم تا محصولات خویش را به بازارهای داخل و خارج عرضه کنیم.

به چه کشورهایی صادرات دارید؟

صادرات به عراق، عمان داشتیم، در حال حاضر پاسخگوی نیاز داخل نیستیم و تا کنون تمامتولید خود را پیش فروش کردیم. سعی خواهیم کرد که یک خط تولید دیگر راه اندازی کنیم تا بتوانیم به تقاضاهای داخلی پاسخ دهیم و نگاه صادرات محور را در این زمینه توسعه دهیم.

 

ادامه دارد...

انتهای پیام/۱۰۰۲/

ارسال نظرات
پر بیننده ها