«بچه های حمزه» دوره سه جلدی کارنامه عملیاتی گردان حمزه سیدالشهدا (ع) لشکر ۲۷ محمد رسول الله (ص) به قلم مسعود ده نمکی است که توسط نشر۲۷ بعثت چاپ و منتشر شده است.
کد خبر: ۹۲۵۰۶۱۰
|
۰۲ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ، «بچه های حمزه» دوره سه جلدی کارنامه عملیاتی گردان حمزه سیدالشهدا (ع) لشکر ۲۷ حضرت محمد رسول الله (ص) به قلم مسعود ده نمکی است که توسط نشر۲۷ بعثت چاپ و منتشر شده است.

این کتاب به کارنامه عملیاتی گردان حمزه سیدالشهدا(ع) از اردیبهشت ۱۳۶۵ تا شهریور۱۳۶۷ پرداخته است.

✂ در برشی از این کتاب آمده: سقوط منطقه شلمچه و تداوم حملات دشمن درسایرمناطق و احتمال حمله به جزایرمجنون، به عنوان آخرین منطقه ای که درجبهه های جنوبی همچنان دراختیار قوای نظامی ایران قرارداشت، باعث شد تا ضرورت تخلیه دو جبهه ماووت و حلبچه در غرب کشور و انتقال نیروها به جنوب موردتوجه قرارگیرد. چنانکه پیش از این اشاره شد گسترش و زمین گیرشدن نیروهای سپاه درخطوط پدافندی درطول۱۲۰۰ کیلومتر مرز علاوه براینکه قدرت آفندی سپاه راکاهش داده بود، برتوانایی پدافندی این نیرو تأثیرات فراوانی گذاشته بود. به عبارت دیگر استراتژی دشمن از پدافند به آفندی تغییر کرده بود و به طورطبیعی نیروهای خودی درمواضع پدافندی قرارگرفته بودند. تمرکز نیرو برای مقابله با تهاجمات دشمن ضروری بود بنابراین ...

قیمت هر جلد:۷۵۰۰۰تومان

ارسال رایگان به سراسر کشور

خریداینترنتی: https://shop.revayat27.com

سفارش تلفنی : ۰۲۱۶۶۹۶۴۰۷۱-۰۲۱۶۶۹۶۴۰۶۹

سفارش از طریق واتس آپ:۰۹۱۲۷۲۶۷۸۹۷

#بچه های حمزه
#مسعود ده نمکی
#گردان حمزه سیدالشهداء
#لشکر۲۷ محمد رسول اللهﷺ
#تازه های نشر
#نشر۲۷ بعثت

ارسال نظرات