فرماندار شهرستان قدس،در اظهاراتی سخیف و‌موهن به ارزش های دفاع مقدس، شهدا و‌جانبازان، خشم خانواده های آنان را این شهرستان را برانگیخت.
کد خبر: ۹۲۵۰۸۱۷
|
۰۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۷

به گزارش خبرنگار غرب استان-خبرگزاری بسیج:فرماندار شهرستان قدس،که حضورش در چنین جایگاهی را مدیون جانفشانی و از خود گذشتگی شهدا،جانبازان و آزادگان و ایثارگران است، مدتی است که دست به اخراج کارمندان و کارکنان خانواده های معزز این عزیزان در این نهاد دولتی زده است،تا جایی که به اخراج آنها اکتفا نکرد و در اظهارتی عجیب به آنان اهانت کرد.

اهانت بی سابقه به خانواده شهدا و‌جانبازان/پروژه اخراج کارکنان خانواده شهدا ازفرمانداری شهر قدس کلید خورد

 

بنا به گفته یکی از مسئولان شهرستان، که نخواست نامش فاش شود، در گفتگو با خبرنگار بسیج اظهار داشت: لیلا واثقی،فرماندار این شهرستان یکی از فرزندان جانباز ۷۰درصد( اعصاب و‌روان) در این نهاد را«دیوانه»خطاب کرد و بعد از این اهانت، او‌ را اخراج کرد.

این مقام مسئول در ادامه اظهار داشت: این فرزند جانباز، به علت اخراج و اهانتهای فرماندار دچار مشکلات روحی شده و در بیمارستان بستری شده است،که روز گذشته با امام جمعه شهرستان برای دیدار با این عزیز به بیمارستان مراجعه کردیم،که متاسفانه از وضعیت چندان مطلوبی برخوردار نبود.

این مسئول محلی در شهرستان ادامه داد:کار فقط به این اخراجها ختم نشد و این مقام دولتی در شهرستان قدس به خود اجازه داد،تا اظهاراتی سخیف و‌توهین آمیز به خانواده شهدا و ایثارگران انجام دهد.

به گفته او، «فرماندار تا کنون بیش از۵کارمند، از معاون امنیتی-اجتماعی فرمانداری تا رئیس حراست این نهاد، که همه جزء خانواده های معزز شهدا و‌ایثارگر بودند،را از کار معلق کرده است.»

وی در خاتمه  اظهار داشت:این عمل فرماندار با پیگیرهای رئیس بنیاد شهید شهرستان قدس همراه بود،که در یک نامه از فرماندار میخواهد، از اخراج فرزند جانباز 70درصد صرف نظر کند،اما بعد از اهانتهای شخصی فرماندار به رئیس بنیاد شهید، جواب رد به نامه این مقام مسئول میدهد و میگوید« من در مقابل ایثارگران هیچ وظیفه و تعهدی ندارم.»

 

 

ارسال نظرات