خبرهای داغ:
سرهنگ سپهری گفت: مرزبانان برابر وظایف قانونی، از مرزهای ایران اسلامی حراست و پاسداری ‌می‌کنند و با هرگونه تردد غیرمجاز متجاوز در حریم ممنوعه مرز برخورد خواهد کرد.
کد خبر: ۹۲۵۲۲۰۴
|
۰۷ تير ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ کیاست سپهری فرمانده مرزبانی ایلام در دیدار با رئیس کل دادگستری ایلام، اظهار کرد: حمایت و تعامل مجموعه دادگستری استان از مرزبانی بسیار مطلوب بوده و همین امر موجب دلگرمی برای ماموران در راستای انجام وظیفه شده است.

وی افزود: خوشبختانه مشکل خاصی در مرزهای استان نداریم و به صورت شبانه- روزی از ۴۳۰ کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق حراست می‌شود.

 فرمانده مرزبانی ایلام با تاکید بر این که در زمینه قاچاق مشکل خاصی در مرزها نداریم، تصریح کرد: برخی موارد محدود قاچاق هم که در استان صورت می‌گیرد سرریز استان‌های همجوار است که با اشراف اطلاعاتی با آن برخورد می‌شود.

وی اضافه کرد: مرزبانان برابر وظایف قانونی، از مرزهای ایران اسلامی حراست و پاسداری ‌می‌کنند و با هرگونه تردد غیرمجاز متجاوز در حریم ممنوعه مرز  برخورد خواهد کرد.

آرامش حاکم در مرزها

 علی دهقانی رئیس کل دادگستری استان ایلام، اظهار داشت: مرزداری و مرزبانی کار بسیار مهم و مسوولیت سختی است اما خوشبختانه مجموعه مرزبانی به خوبی از پس وظیفه خود بر می‌آید و نتیجه آن آرامش حاکم در مرزهای استان است.

وی با بیان این که مرزبانی به معنای واقعی در حال جهاد و ایثار برای حفظ امنیت مرزها است، افزود: مبارزه با قاچاق کار سختی است اما خوشبختانه در استان ماموران مرزبانی با تمام توان پای کار هستند.

رئیس کل دادگستری با تاکید بر این که مرزبانان استان با کم‌ترین امکانات و تجهیزات به خوبی از مرزهای استان حفاظت و حراست می‌کنند، تصریح کرد: مرزبانان در سخت‌ترین شرایط آب و هوایی به صورت شبانه روزی از مرزها حراست می‌کنند که جای تقدیر دارد و دادگستری با تمام توان از مرزبانی استان حمایت می‌کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها