خبرهای داغ:
مدیر مجموعه تئاتر شهر درخصوص وضعیت بازگشایی سالن های تئاتری گفت: برخی تماشاخانه ها شرایط استاندارد و مطلوبی برای بازگشایی ندارند و اگر دولت حمایت جدی نداشته باشد، به تعطیلی کشیده می شوند.
کد خبر: ۹۲۵۲۲۱۴
|
۰۷ تير ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، در خصوص بازگشایی مجموعه تئاتر شهر در این شرایط کرونایی گفت: ما به شکل مرحله ای داریم سالن های تئاتر را بازگشایی می کنیم ولی از دهم تیرماه یک نمایش در سالن "سایه" این مجموعه روی صحنه می رود و البته با بقیه گروه ها هم در حال مذاکره هستیم، ان شاءالله وقتی که کار نهایی شود به ترتیب یا کارهایی که قبلا روی صحنه رفته اند و یا کارهایی که تازه انتخاب کرده ایم روی صحنه خواهند رفت.

اسدی با توجه به عدم استقبال برخی گروه های تئاتری برای اجرا در این شرایط گفت: این که گروه های حرفه ای تمایلی به کار کردن در این وضعیت کرونایی ندارند فقط مسئله ترس نیست، چون دغدغه مالی دارند و در اصل نگران نبود تماشگر هستند و با توجه به این که 50 درصد از ظرفیت سالن ها را می توانند بفروشند، این ترس و نگرانی همراهشان هست.

وی ادامه داد: در واقع می توان گفت که مجموعه ای از این اتفاقات است که گروه ها محاسبه می کنند نمایش خود را به روی صحنه بیاورند و یا خیر، شرایط الان مثل شرایط سابق نیست و معلوم نیست که تئاتر مخاطب داشته باشد یا نه، باید ببینیم چه می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها