مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه درگز در گفت‌وگو با «بسیج»:
مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه درگز گفت: لازم است مجلس نقش قانون گذاری و نظارتی خود را قوی‌تر کند که یک مسئول بالادستی به خود اجازه ندهد با اعلام خبر گران شدن بنزین در روز جمعه، این مردم سختی کشیده را مسخره کند.
کد خبر: ۹۲۵۲۷۱۸
|
۰۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۲
حجت الاسلام داوود عبداللهی امام جمعه موقت درگز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛ ضمن مقایسه رفتار اهل بیت علیهم السلام با رفتار برخی مسئولین عنوان کرد: چشم امید اهل بیت و انبیا بعد از خدا به همین مردم بوده است؛ ائمه دلسوز‌ترین افراد نسبت به مردم و پیگیر‌ترین نسبت به دنیا و آخرت آن‌ها بوده اند و همیشه با مردم متواضعانه و فروتنانه برخورد می‌کردند.

امام جمعه موقت درگز افزود:، اما متاسفانه برخی مسئولین هر چه به مقام‌های بالاتری می‌رسند متکبر شده و تواضع خود را از دست می‌دهند؛ ضمن اینکه خیانت‌ها و رفتار زشت و ناپسند برخی مسئولین، زمینه گرایش به دین اسلام را در افراد از بین می‌برد؛ این مردم همان‌هایی هستند که روزگاری برای رای جمع کردن به آن‌ها التماس می‌کردید.

حجت الاسلام عبداللهی خطاب به مجلس یازدهم گفت: توقعی که مردم از این مجلس دارند ویژه است؛ لازم است مجلس نقش قانون گذاری و نظارتی خود را قوی‌تر کند که یک مسئول بالادستی به خود اجازه ندهد با اعلام خبر گران شدن بنزین در روز جمعه، این مردم سختی کشیده را مسخره کند.

وی تصریح کرد: البته انتظار نداریم مجلس از همین فردا سر از بدن دولت جدا کند، اما بی تفاوتی و شل بودن مثل مجلس دهم، نتیجه‌ای جز له شدن قشر ضعیف جامعه و دلزدگی و سست شدن صاحبان اصلی این نظام را نخواهد داشت.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه درگز ضمن تقدیر از روحیه جهادی رئیس قوه قضائیه در برخورد با فساد درون و برون سازمانی تبیین کرد: اگر تحولاتی در قوه قضائیه دیده می‌شود به خاطر این است که آن‌ها اول از خود شروع کرده اند؛ البته معنی این جمله آن نیست که بقیه وزارتخانه‌ها مفسد ندارند؛ مفسد دارند، اما برخورد کننده‌ای وجود ندارد؛ همت رئیس قوه قضائیه در برخی مسئولین کمتر دیده می‌شود.

حجت الاسلام عبداللهی در بخش‌های دیگری از سخنان خود تاکید کرد: بیان و تکرار تاریخ درس است، رهبر معظم انقلاب ۷ سال پیش فرمودند: آمریکا قابل اعتماد نیست، اما دولت با برجام، ۷ سال زندگی مردم را دچار مشکل کرد و امروز متاسفانه به جای عذرخواهی، هنوز آن را چیز مقدسی می‌داند و از آن تعریف می‌کند.

وی در پایان خاطرنشان کردند: این آمریکایی که هنوز هم عده‌ای ساده لوح چشم امید به آن بسته اند همان کشوری است که مدام دم از حقوق بشر می‌زند، اما در اتفاقات اخیر شاهد هستیم که رفتار وحشیانه پلیس این کشور با معترضان روز به روز بدتر می‌شود و هیچ گونه عذرخواهی در این میان وجود ندارد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها