صبح امروز صورت گرفت؛

تفاهمنامه بسیج سازندگی و کمیته امداد در استان مرکزی

یک هزار فرصت شغلی،ساخت یکصد واحد مسکونی برای مددجویان،بهسازی ۹۰ واحد خودکفایی و منزل مسکونی محرومان در قالب تفاهمنامه بسیج سازندگی و کمیته امداد در استان مرکزی انجام می شود.
کد خبر: ۹۲۵۲۸۲۵
|
۰۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۱

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛  تفاهم‌نامه دو جانبه بین بسیج سازندگی سپاه روح الله و کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی به منظور گفتمان‌سازی فعالیتهای جهادی در راستای رفع محرومیت و کمک به ارتقای کارآفرینی و توانمندسازی و همچنین امور فرهنگی و معیشتی مناطق محروم در سطح شهرستانهای استان مرکزی با حضور مدیرکل کمیته امداد استان و مسئول بسیج سازندگی سپاه روح الله امضا شد.

امید محترمی مسئول بسیج سازندگی سپاه روح الله استان مرکزی در آیین امضای این تفاهم نامه گفت: امروز شرایط اقتصادی کشور در یک پیچ تاریخی بزرگی قرار دارد و علاوه بر اینکه شاهد بودیم بیماری کرونا شرایط سختی را ایجاد کرده اردوگاه مستکبرین به سرکردگی آمریکا امروز نهایت دشمنی های خود را علیه انقلاب اسلامی به کار گرفته است.

وی افزود: اردوگاه مستضعفین با پرچم داری انقلاب اسلامی امروز به عنوان نقطه امید مستضعفین عالم مطرح است و این دو اروگاه امروز به نقطه اوج نبرد رسیده اند که قطعا انقلاب اسلامی با عنایت های منجی عالم بشریت حضرت مهدی(عج) به پیروزی خواهد رسید. 

مسئول بسیج سازندگی سپاه روح الله با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران با هدایت ها و رهنمودهای مقام معظم رهبری تاکنون اقدامات خوبی برای تحقق آرمان ها و اهداف انقلاب انجام داده،گفت: حرکت در این مسیر قطعا الزامات و نیازمندی هایی دارد که باید به آن توجه شود.

وی با تأکید بر اینکه اقتصاد امروز به پاشنه آشیل کشور تبدیل شده،افزود: می طلبد که با تاسی از نگاه مقام معظم رهبری که به اقتصاد مردمی دارند حرکت هایی را برای تحقق اقتصاد مردمی انجام دهیم که این نیازمند هم افزایی میان دستگاه ها و خصوصا نهادهای انقلابی است و امروز همدلی و وحدت کلیه دستگاه های کشور برای حل مشکلات و خدمت رساندن به آنها باید یک اولویت باشد.

محترمی با اشاره به اینکه کمیته امداد امام خمینی(ره) و بسیج مستضعفین به عنوان دو مولود برگرفته از انقلاب اسلامی هستند که ریشه در اهداف و آرمان های انقلاب دارند و دو واژه مستضعفین و امداد ریشه در مردم داری دارند،گفت: امروز باید ابتکار این را داشته باشیم که از این دو واژه امداد و مستضعفین به خوبی استفاده کنیم و در راستای خدمتگذاری به مردم از هیچ تلاشی فروگذار نکنیم.

وی با بیان اینکه کمیته امداد امام خمینی(ره) و بسیج مستضعفین دو پناهگاه مطمئن برای مردم هستند و مردم این دو نهاد را از خودشان می دانند،افزود: امروز دشمن به دنبال فاصله گذاری ملت با آرمان های اصلی انقلاب است و می خواهد کارآمدی نظام اسلامی را زیر سوال ببرد و ما باید برای حل این مشکل بتوانیم مدیریت جهادی و انقلابی را به رخ دنیا بکشانیم و نشان دهیم نهادهای انقلابی با رویکرد جهادی چقدر در راستای حل مشکلات مردم موثر هستند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه روح الله با اشاره به عناوین تفاهم نامه امروز بیان کرد: در تفاهم نامه امروز که میان کمیته امداد امام خمینی(ره) و بسیج سازندگی سپاه روح الله منعقد می شود به دنبال تحقق چند موضوع مهم هستیم که سبدهای معیشتی،جهیزیه،ساخت مسکن،بازسازی منزل محرومین و ایجاد فرصت شغلی از عناوین این تفاهم نامه هستند که امیدواریم در راستای حل مشکلات مردم گام مهمی برداشته شود.

 وی افزود: در خصوص سبدهای معیشتی با توجه به اینکه این اقدام خداپسندانه را از ابتدای سال شروع کردیم و تاکنون بیش از ۱۲۵ هزار بسته در سطح استان توزیع شده،سعی داریم این اقدام را همچنان ادامه دهیم.

مسئول بسیج سازندگی سپاه روح الله در این خصوص ادامه داد: توزیع یکصد سری جهیزیه به ولی نعمتان انقلاب،ساخت یکصد واحد مسکونی برای مددجویان،بهسازی ۹۰ واحد خودکفایی و منزل مسکونی محرومان و ایجاد یک هزار اشتغال در سال جهش تولید از جمله مباحث مهم این تفاهم نامه می باشد.

وی تصریح کرد: ایجاد یک هزار فرصت شغلی به عنوان یکی از مباحث اصلی تفاهم نامه در سال جهش تولید مطرح است که امیدواریم بتوانیم در راستای تحقق مطالبات مقام معظم رهبری مفید و موثر واقع شویم.

محترمی در پایان خاطر نشان کرد: مردم به عنوان مولفه اصلی قدرت در جمهوری اسلامی همواره نشان داده اند به آرمان های انقلاب اسلامی وفادار هستند و خوشبختانه در طول مبارزه با بیماری کرونا با نقش موثری که داشتند توانستند شرایط به خوبی مدیریت شود.

 انتهای پیام/ 

ارسال نظرات
آخرین اخبار