خبرهای داغ:
مسئول حوزه علمیه صدیقه کبری(س) شهرستان بهار تأکید کرد

ضرورت حضور هوشمندانه در فضای مجازی و مقابله با جنگ نرم

مسئول حوزه علمیه صدیقه کبری(س) شهرستان بهار با تأکید بر حضور هوشمندانه در فضای مجازی و مقابله با جنگ نرم گفت: با توجه به این امر باید با آگاه‌سازی عقلانی در سطح حلقات به طرز استفاده از شبکه‌های مجازی و حضور موثر در این فضا تاکید شود.
کد خبر: ۹۲۵۳۰۷۸
|
۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۵

ضرورت حضور هوشمندانه در فضای مجازی و مقابله با جنگ نرمبه گزارش خبرگزاری بسیج از بهار، طاهره نیری در جلسه با سرمربیان بسیجی حوزه حضرت فاطمه الزهرا(س) شهرستان بهار با اشاره به موضوع مهم فعالیت مجازی در مقابله با جنگ نرم دشمن اظهار داشت: گسترش نفوذ دشمن بر روی جوانان و الگوپذیری بی‌چون و چرای برخی از غرب باعث ایجاد معضلات خانوادگی و اجتماعی در سطح جامعه شده است.

وی با تأکید بر حضور هوشمندانه در فضای مجازی افزود: با توجه به این امر باید با آگاه‌سازی عقلانی در سطح حلقات به طرز استفاده از شبکه‌های مجازی و حضور موثر در این فضا تاکید شود .

مسئول حوزه علمیه صدیقه کبری(س) شهرستان بهار عنوان کرد: فضای مجازی با توجه به اوضاع کرونا بستری برای گذران وقت جوانان و نوجوانان شده است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه بسترهای مناسب باید برای جوانان معرفی شود تا آسیب‌ها و تهدیدهای فضای مجازی را بشناسند، با تشکیل کانال‌ها و گروه‌هایی که محتوای تربیتی دارند و معرفی آن به سرگروهان و مربیان می‌توان نقشی در فعالیت فرهنگی تاثیرگذار داشته باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار